מחקר מילות מפתח

זמן קריאה: 3 דקות

קידום אתרים בגוגל הוא אחד מכלי הפרסום הרלוונטיים ביותר עבור עסקים, ארגונים וחברות המעוניינים להיכנס לתודעת לקוחות וקהלי יעד שונים באמצעות עולם הדיגיטל. איך אתם עושים את זה? אחד משלבי קידום אתר ראשוניים הוא מחקר מילות מפתח באמצעותם מבצע ליד פוטנציאלי חיפוש במנועי החיפוש של גוגל. מציאת ביטויי החיפוש הרלוונטיים עבור הגולשים תמקד אותנו בפעילות ליצירת תנועה איכותית באתר מול מתחרים שונים באותו תחום.

איך עושים מחקר מילות מפתח מקיף?

אז איך עושים מחקר מילות מפתח? למרות שכבעלי עסק או עובדים ותיקים וארגון יש לנו מושג או שניים על שירות לקוחות ומילוי צרכי הלקוחף מסתבר שבתחום מילות המפתח מוטב להשאיר את הקרדיט לכלי החיפוש האנליטיים. תחום הכלים לאיתור מילות מפתח רלוונטיות מתפתח מאוד עם השנים ובאמצעותו ניתן למצוא בקלות את הנושאים הרלוונטיים ואת מילות החיפוש החשובות באמצעותן יוכלו הגולשים שלנו להיחשף לתוכן מבית היוצר שלנו לאחר קידום אתר מקצועי. כלי חיפוש אנליטיים שימושיים. שימו לב גם כאשר אתם מתכננים לעשות פרסום ממומן בגוגל תצטרכו לבצע מחקר מילות מפתח מקיף. למידע נוסף על פרסום ממומן בגוגל לחצו.

 דרך מתכנן מילות מפתח של גוגל

כלי ניתוח זה מציג נתוני נפח חיפוש חודשי ממוצע עבור כל ביטוי, מדד התחרות סביב ביטוי זה ועלות ממוצעת לכל קליק.

ענה לציבור

Answer The Public הינו כלי חיפוש יעיל המציג כל שאלה ציבורית בנוגע לביטוי או לנושא מסוימים. כלי אנליטי זה מספק אינספור רעיונות לשאלות בכל תחום חיפוש לפי שאלות שאנשים הקלידו במנועי החיפוש ועוד.

כלי מחקר מילות מפתח נוספים:

יש עוד מספר כלים לצורך מחקר מילות מפתח.

1: Ahrefs הוא כלי קידום אתרים רב עוצמה המספק נתונים על פרופיל קישורים נכנסים של כל אתר. יש לו ממשק משתמש נהדר עם הרבה תכונות שקלות לשימוש והבנה. ובנוסף תוכלו דרכו גם לבצע מחקרי מילות מפתח איך אתם עושים את זה? דבר ראשון תצטרכו לפתוח חשבון שימו לב זאת תוכנה שעולה כסף. בשלב הבא תצטרכו ללכת Keywords Explorer ולרשום שם את המילת חיפוש. זה כלי נהדר כי בנוסף הוא מספק לכם אפשרות לגלות מילות מפתח נוספות. למעבר למדריך מלא על ahrefs לחצו>>

2: semrush עוד כלי עוצמתי למחקרי מילות מפתח. שימו לב, כמו Ahrefs גם סמראש זה כלי בתשלום. אז איך אתם עושים דרכו מחקרי מילות מפתח? פשוט נכנסים לאתר וחלק העליון של החיפוש רושמים את המילת מפתח ומגלים כמה חיפושים יש לאותה מילת מפתח ובנוסף הכלי יספק לכם מילות מפתח דומות שתוכלו להכניס לאתר. למעבר למדריך מלא על סמראש לחצו>>

עוד שירותים שמצאו אצלנו

פרסום ממומן בטיקטוק לעסקים>>

רועי הללי מומחה פרסום בגוגל>> 

 מחקר מילות מפתח  דרך אובר סג'סט

Ubersuggest – כלי זה בעל יכולות ניתוח מתקדמות ומעבר לנפח חיפוש, תחרותיות ועלות לקליק הוא מציע גם ניתוח אתרים מתחרים וקבלת פירוט הקישורים הנכנסים לאתר.

 

איך לבצע מחקר מילות מפתח?

יש לתת כותרת לכל שירות ומוצר המוצעים באתר ובעזרת כלי המילים לחלץ את נפח החיפוש, מידת התחרות, עלות לכל קליק. יש להבדיל בין קמפיין ממומן לקמפיין ממומן ביחס לנתונים הרצויים.

מהנתונים יש להרכיב טבלה מדויקת עם הנתונים הרלוונטיים עבור כל ביטוי. הטבלה תיתן אינדיקציה באילו ביטויים יש להתמקד כדי להוביל בתחרות הן בקמפיינים אורגניים והן בקמפיינים ממומנים. השקיעו במחקר מילות המפתח ככלי להבנת היקף תחום הקידום ומה יש לקדם בפועל כחלק מתהליך שיווק נכון ואפקטיבי.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן