ניהול קמפיינים בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

ניהול של קמפיין ממומן בפייסבוק זוהי דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלכם ובנוסף להגיע לקהל חדש. פרסום של העסק בפייסבוק הפך כיום לפופולרי במיוחד ורוב החברות הגדולות כבר נמצאות שם. ניהול קמפיינים בפייסבוק יכול לעזור לכם לנצל את פלטפורמת המודעות של פייסבוק ולבנות קמפיין שיווקי יעיל. אנו בחברת סייט ווב דיגיטל מתמחים במתן שירות של ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון רב.

ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק – איך מתחילים?

אם עברתם את השלב של יצירת דף עסקי בפייסבוק והתחלתם להעלות פוסטים לעמוד העסקי שלכם, אתם תתחילו לקבל מפייסבוק התראות שאומרות לכם להתחיל פרסום בפייסבוק כדי להגיע עם הפוסטים שלכם לקהל גדול יותר.

לעשות פרסום של פוסטים בפייסבוק ישירות מהדף, ועל בסיס ההמלצות של פייסבוק זוהי ללא ספק אחת מהטעויות הגדולות של בעלי עסקים שלא מבינים בתחום הדיגיטל. ולמעשה, ביצוע של קמפיין בפייסבוק ישירות מדף זה לבזבז כסף על כלום.

אז איך עושים את זה? בשלב הראשוני לאחר פתיחת הדף העסקי יש לפתוח חשבון מודעות שממנו תנהלו את כל הקמפיינים שלכם. כמובן שאם יש לקחתם שירות של בניית אתר חשוב להטמיע את הפיקסל של פייסבוק. במאמר המקיף שהכנו על גוגל תג מנג'ר תוכלו לקבל את כל המידע על איך עושים הטמעות באתר.

ניהול קמפיינים בפייסבוק כמו מקצוענים

ע"י פתיחת חשבון מודעות מקצועי תוכלו לנהל קמפיינים ממומנים ברמה של מקצוענים. תוכלו לבחור את סוג הקמפיין שאותו אתם רוצים לעשות. בחירה זו תיעשה לפי היעד שהגדרתם מראש. בנוסף, תוכלו גם לטרגט באופן מדוייק את קהל היעד של העסק שלכם. שימו לב כי דרך חשבון המודעות של פייסבוק עושים גם פרסום ממומן באינסטגרם.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי קמפיינים לניהול בפייסבוק

סוגי הקמפיינים לניהול בפייסבוק מתחלקים ל-3 סוגים:

  1. מודעות – בקמפיין מסוג מודעות תגיעו לכמה שיותר אנשים והעלות לחשיפות תהיה הנמוכה ביותר.
  2. מעורבות – בקמפיין מסוג מעורבות האלגוריתם של פייסבוק יחשוף את המודעה שלכם לאנשים שבסבירות הגבוהה ביותר יבצעו מעורבות עם המודעה שלכם. מעורבות יכולה להיות: כניסה לאתר, יצירת קשר, לייק לדף או לפוסט, צפייה בסרטון ועוד.
  3. המרות – בקמפיין מסוג המרות האלגוריתם יחשוף את המודעה שלכם לקבוצת אנשים שבסבירות הגבוהה ביותר יבצעו המרה. המרה בד"כ תוגדר להיות קנייה בחנות אונליין שלכם. שימו 💙 כי במקפיין מהסוג הזה כמות החשיפות שהמודעה שלכם תקבל היא תהיה הנמוכה ביותר בהשוואה לשאר הקמפיינים בפייסבוק.

טרגוט קהלים בפייסבוק

לאחר שבחרנו את סוג הקמפיין לניהול בפייסבוק, שזו בחירה שצריכה להיות מושכלת ומחושבת בהתאם ליעד ולמטרת הקמפיין. נשאר לנו לבנות את הקהלים בפייסבוק. ע״י ניהול קמפיין מקצועי בפייסבוק ויצירת הקמפיין דרך חשבון מודעות ולא דרך הדף העסקי, ניתן לבחור את סוג הקהל המדוייק שאליו נרצה להגיע עם המודעה שלנו.

קהל זה נבחר ע״י: מגדר, גיל תחומי עניין ומעורבות באתר ובדף שלנו. פה אפשר להבין את החשיבות של השימוש בפיקסל של פייסבוק. ע״י הטמעה של הפיקסל באתר שלנו (כמה שורות קוד בודדות), אנחנו בעצם נותנים לפייסבוק את האפשרות לצבוע קהלים באתר שלנו. קהלים אלו נוכל לטרגט בהמשך וליצור עבורם מודעות ממומנות. ע״י בניית קהלים נכונים איכותיים לעסק שלנו, נוכל להגיע לקהל רלוונטי וליצור קמפיינים איכותיים וממירים.

ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק ע״י חברה מקצועית

למה בעצם חשוב לבחור חברה לשיווק דיגיטלי שתנהל עבורכם את הקמפיינים המממונים בפייסבוק? כמו שציינו במהלך המאמר, בנייה של קמפיין מקצועי בפייסבוק דורשת ידע רב. הדרך הפשוטה ביותר לבנות קמפיין היא דרך הדף וההמלצות של פייסבוק שתקבלו שם. אך זו דרך שלא ממש תביא לכם תוצאות. בשביל לנהל קמפיין מקצועי בפייסבוק יש צורך בפתיחת חשבון מודעות. בנוסף, הגדרה של החשבון בצורה מיטבית ובניית קהלים איכותיים ורלוונטיים לעסק שלכם. לבסוף, יצירת קריאייטיב איכותי שימשוך את קהל היעד שלכם.

חברה מקצועית לניהול קמפיינים בפייסבוק תביא איתה את כל הידע והניסיון שלה, מה שיהפוך לבסוף את הפרסום שלכם למגנט של לקוחות ולידים. אנו בחברת 'סייט ווב דיגיטל' מתמחים במתן שירותי פרסום לעסקים בפייסבוק. אנו נדאג להקים לכם את הקהלים האיכותיים והרלוונטיים ביותר לעסק שלכם ולהכין לכם קריאייטיב שימגנט אנשים ויהפוך את העסק שלכם מעסק קטן למותג מצליח.

לסיכום המאמר

פייסבוק כיום היא אחת הפלטפורמות המובילות לפרסום. ע״י ניהול של קמפיינים ממומנים בפייסבוק תוכלו להגיע לקהל היעד המדוייק שלכם. בנוסף, תוכלו להפוך את העסק שלכם למותג וכמובן להביא לידים ומכירות. מעוניינים בשירות של ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק? צרו איתנו קשר לקבלת פרטים מלאים והצעת מחיר.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
רועי הללי
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גדולים במיוחד.
צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונת עיר לתפריט בניית אתרים
שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
התקשרו אלינו
052-4464862

זמינים גם בהודעות

תמונה של אסטרונאוט באתר סיט ווב בניית אתרים

איזה כיף שהגעתם לכאן

מה עכשיו? זה הזמן לדבר איתנו ולהטיס את העסק שלכם קדימה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!