בניית אתרים לרואי חשבון

זמן קריאה: 4 דקות

אתר אינטרנטי הוא הדבר הראשון שלקוחות פוטנציאליים רואים כאשר הם מחפשים רואה חשבון (בגוגל). לכן חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מעוצב היטב, קל לניווט ויציג את הכישורים שלכם. באופן כזה שיגרום לאנשים לרצות לעבוד עם המשרד שלכם.

מהסיבות הללו חשוב כאשר באים לקחת שירות של בניית אתרים לרואי חשבון, חשוב לבחור בחברה מקצועית שתיתן לכם מענה מקיף ואתר ממיר שימגנט אליכם לקוחות חדשים. אנו בחברת 'סייט ווב דיגיטל' מתמחים במתן שירות של בניית אתר אינטרנטי לרואי חשבון. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר אטרקטיבית מוזמנים לפנות אלינו.

בניית אתרים לרואי חשבון – למה זה חשוב?

בניית אתר אינטרנט מספק לרואי חשבון הזדמנות להציג את כישוריהם, השירותים שלהם והערך שהם מספקים. זוהי גם דרך עבורם לוודא שלקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים דרך קידום אתרים בגוגל או דרך פרסום ממומן בגוגל.  על מנת למשוך לקוחות, חשוב שרואי החשבון יוודאו שלאתר האינטרנט שלהם יש עיצוב טוב וניווט ברור. אתר אינטרנט הוא הכלי החשוב ביותר עבור כל רואה חשבון. זה המקום שבו הם יכולים להציג את השירותים שלהם ולהבדיל את עצמם מהמתחרים.

בניית אתר אינטרנט לרואי חשבון בוורדפרס

וורדפרס היא כיום הפלטפורמה לבניית אתרים מהמובילות בעולם. בכל שנה נבנים בוורדפרס מיליוני אתרים, מדפי נחיתה המכילים עמוד אחד, אתרי תדמית פשוטים המכילים כמה עמודי תוכן ועד אתרי חנות המכילים עשרות אלפי עמודים.

בניית אתרים לרואי חשבון בוורדפרס יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור מי שאין לו את הניסיון והכישורים הדרושים. ישנם הרבה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון לפני בניית אתר לרואה חשבון. ולכן, חשוב לשים אליהם לב לפני שמתחילים לבנות אתר שכזה.

אתרים לדוגמא
לייעוץ מהיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

על מה חשוב לשים לב בבניית אתר אינטרנטי לרואה חשבון?

הנה כמה מהאלמנטים שחשוב לשים אליהם לב לפני תחילת פרוייקט של אתר תדמית לרואה חשבון:

עיצוב רשמי ואלגנטי

דבר ראשון חשוב לשים לב לעיצוב של אתר שכזה. בדומה ל- בניית אתרים לעורכי דין גם כאשר באים לבנות אתר לרואה חשבון חשוב לדאוג לכך שהאתר יראה רשמי המיוחד. במה זה בא לידי ביטוי?

  • בחירת צבעים – נבחר בצבעים מרשימים ואלגנטיים ולא בצבעים 'צועקים' מדי.
  • אלמנטים פשוטים – תמיד נחמד להשתמש באלמנטים מיוחדים. אבל דווקא שרוצים לבנות אתר רשמי לרואה חשבון חשוב לשים דגש בעיקר על אלמנטים 'פשוטים' ומותאמים למבנה האתר.

אתר מסודר וקל לניווט

רואי חשבון הם בד"כ אנשים מאד מסודרים ומאורגנים, ולכן בשביל לתת את ההרגשה הזאת ללקוחות חשוב שגם האתר יהיה מסודר מאד וקל לניווט. בנוסף, אתר שכזה יקל על הניווט של המשתמשים באתר. בנוסף, יתן להם את אפשרות להגיע לעמוד באתר שרלוונטי אליהם, לקרוא בו את המידע שהם צריכים ולבסוף להשאיר פרטים.

בניית אתר ממיר לרואה חשבון

בסופו של דבר המטרה העיקרית של בניית אתר לרואה חשבון היא לגייס לקוחות חדשים למשרד. ולכן, אתר שכזה חייב להיות מניע לפעולה ולהכיל מגוון של אפשרויות ליצירת קשר.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

איך מביאים לקוחות לאתר של רואי חשבון?

אתר אינטרנטי לרואה חשבון הוא רק הצעד הראשון בכניסה לעולם הדיגיטלי והגעה ללקוחות חדשים. אחרי שהאתר מוכן טוב ומעוצב ככל שיהיה, זה לא יעזור בלי להתחיל להביא תנועה לאתר. הנה 2 דרכים עיקריים לשיווק של אתר לרואה חשבון:

קידום אורגני בגוגל – בעזרת קידום אתרים בגוגל שכוללת אופטימיזציה שוטפת לאתר, העלאת מאמרים רלוונטיים ובניית קישורים בצורה נכונה ואיכותית. בעזרת קידום שכזה ניתן להתחיל להיות מדורגים בגוגל על מילות חיפוש רלוונטיות למשרד ולשירותים המוצעים על ידו. בעזרת קידום בגוגל ע"י חברה לקידום אתרים הלקוחות שמחפשים את השירותים שאתם מציעים, יוכלו למצוא את האתר שלכם בגוגל ולהגיע אליכם בצורה אורגנית.

פרסום בגוגל – Google Ads הוא שירות המספק לעסקים את היכולת לפרסם בגוגל ובאתרים אחרים. זהו הכלי המוביל ביותר כיום לפרסום עבור רואי חשבון כדי לקדם את המשרד שלהם. כאשר בוחרים את סוג הקמפיין שאיתו נעלה לפרסום בגוגל, נבחר לרואי חשבון בקמפיין רשת החיפוש. קמפיין רשת החיפוש הוא קמפיין שמציג תוצאות ממומנות בתוצאות החיפוש של משתמשים במנוע החיפוש המוביל בעולם. נטרגט במדוייק את מילות המפתח הרלוונטיות למשרד רואי החשבון – בשביל למקסם את התוצאות שהקמפיין יניב. בעזרת קמפיין רשת החיפוש ניתן לעקוב אחר עלות לקליק (CPC) ואחר עלות להמרה (CPA).

אם כל זה נשמע לכם מסובך אתם פשוט יכולים לפנות אלינו ואנו נדאג להרים לכם קמפיין בגוגל אדס שיזרים לכם למשרד לידים חדשים ואיכותיים.

לסיכום המאמר בניית אתרים לרואי חשבון

אנו בחברת 'סייט ווב דיגיטל' מתמחים במתן שירות בניית אתרים לרואי חשבון. אנו מסייעים לרואי חשבון מתחילת התהליך של בניית האתר ועד האסטרטגיות השיווק של האתר. אז אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית עבור בניית אתרים לרואי חשבון, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן