רועי הללי מומחה פרסום בגוגל

זמן קריאה: 4 דקות

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכל בית עסק בהתאם לתקציב המצוי בידו לצרכי שיווק ופרסום, למקם את עצמו בראש רשימת תוצאות החיפוש של גוגל. בכך כל בעל עסק יכול לייצר חשיפה גבוהה למוצר המשווק על ידו. קמפיין מוצלח בגוגל הוא נגזרת של שימוש נכון במכלול הפרמטרים הפרסומיים שגוגל מציע. מחפשים שירות של מומחה פרסום בגוגל? אתם לגמרי במקום הנכון! 

מהו פרסום ממומן בגוגל?

בעת ביצוע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל, המהווה את מוקד החיפוש הכמעט בלעדי בארץ ובעולם, מקבל הגולש שני סוגים של תוצאות חיפוש. הסוג הראשון הוא תוצאה אורגנית. מה זה בעצם תוצאה אורגנית? תוצאה אורגנית מופיע מתחת למודעות של גוגל ועל זה בעצם אנחנו לא משלמים לגוגל עבור קליק. איך זה בעצם קורה? אז קידום אתרים בגוגל מושפע מהרבה מאוד קריטריונים בהם פופולריות האתר, תוכן, קישורים נכנסים ועוד.  

מומחה פרסום בגוגל

הסוג השני הוא תוצאות חיפוש של אתרים שהצגתם נעשית בצורה ממומנת ללא קשר רק לאיכות של האתר. תוצאות החיפוש הממומנות מופיעות בראש עמוד תוצאות החיפוש וזוכות לבולטות הגבוהה ביותר. זאת לאור העובדה כי השימוש בהן נעשה תוך תשלום כספי לגוגל. כיום יש מגוון קמפיינים בגוגל –המאמר הזה על פרסום ממומן בגוגל יעזור לכם להבין מה זה בעצם פרסום ממומן .  

איך זה עובד?

חברת גוגל מציעה למי שמבקש לעשות שימוש בפרסום הממומן, לבחור מספר מילות מפתח אשר יהוו את הפרמטר להופיעה במנוע החיפוש. דרכו יוכל האלגוריתם של גוגל להציג את בית העסק בקרב הגולשים שעשויים למצוא עניין במוצר המשווק על ידו. כמו כן, באפשרות המפרסם לנסח את מודעתו כפי שהיא צפויה להופיע ברשימת תוצאות החיפוש.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

סוגי קמפיינים לפרסום בגוגל

בנוסף לקמפיין רשת החיפוש ישנם עוד קמפיינים המתאימים לאתרים ביניהם: קמפיין רשת המדיה, GMAIL ויוטיוב. 

קמפיין רשת המדיה

רשת המדיה של גוגל נקראת GDN שזה ראשי תיבות של Google Display Network. רשת המדיה מאפשרת לעשות פרסום במעל מיליון אתרי שותפים שעובדים עם גוגל. קמפיין רשת המדיה, זהו קמפיין פופולרי במיוחד לעסקים והיום הרבה מאוד עסקים משתמשים בקמפיין מהסוג הזה.

פרסום ב-GMAIL

גימייל כיום היא פלטפורמת הדואר אלקטרוני המובילה בעולם – והיא כמו שאתם מבינים שייכת גם לגוגל. באמצעות פרסום בגוגל תוכלו לפרסם גם ב-GMAIL. מודעות אלו יוצגו כמו דואר רגיל ויפתחו עם כל המידע שאתם רוצים לפרסם.

קמפיין ממומן ביוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמה לצפייה בסרטונים המובילה בעולם – וכמו גימייל גם היא שייכת לגוגל. לכן, קמפיין נוסף שניתן לעשות דרך גוגל הוא: קמפיין של פרסום ביוטיוב לעסקים. עם קמפיין פרסומי שכזה תוכלו להגיע ללקוחות שצופים בסרטונים ביוטיוב, ולשווק את העסק שלכם באמצעות סרטוני תדמית ופרסומות וידאו מעניינות.

בניית קהלים

את הקהלים לקמפיין רשת המדיה, גימייל ויוטיוב – ניתן לפלח באמצעות:

  • רימרקטינג – שאלו בעצם מבקרים שהיו באתר שלכם ואתם רוצים לעשות להם שיווק מחדש.
  • מילות מפתח – אתם מגדירים מילות מפתח רלוונטיות למה שאתם רוצים לפרסם, וגוגל יציג את המודעות שלכם ברשת המדיה לקהל של אנשים שחיפש את מילות המפתח הללו ברשת החיפוש.
  • אתרים דומים – בנוסף תוכלו לטרגט קהל של אנשים לפי מבקרים (או קהל דומה של מבקרים) באתרי מתחרים.
  • שימוש באפליקציות – ניתן לטרגט את הקהל שלכם לפי אנשים שהורידו אפליקציות רלוונטיות ב-google play.
  • תחומי עניין – כמו בפרסום בפייסבוק, כך גם בגוגל ניתן לטרגט קהל לפי תחומי עניין רלוונטיים לעסק שלכם. שימו ???? כי תחומי עניין בגוגל פחות מדוייקים מהפייסבוק.

בניית קהלים - מומחה פרסום בגוגל

בניית הקהלים מתבצעת ע"י מעבר ללשונית 'המרכז לניהול קהלים'. בניית קהלי הרימרקטינג נבנים תחת הטאב: 'פלחי הנתונים שלך' ובניית שאר הקהלים שציינתי נבנים תחת הטאב: 'פלחים בהתאמה אישית'.

מומחה פרסום בגוגל יוכל לעזור לכם בבחירת הפלטפורמה הרלוונטית והנכונה עבור העסק שלכם לפרסום ממומן.

איך נראה פרסום *שעובד* בגוגל?
לייעוץ מהיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מדוע חשוב לבחור מומחה פרסום בגוגל?

היות שלכל פרמטר יש טווח שלם של אפשרויות. עיצוב נכון של מודעת העסק ובחירה נכונה של מילות המפתח דורשים היכרות עמוקה עם מנוע החיפוש של גוגל, ומיומנות מבוססת ניסיון בהפקת קמפיינים של פרסום ממומן. מסיבה זו, פרסום ממומן הוא פעולה הדורשת ליווי והכוונה על ידי מומחה פרסום ממומן בגוגל. 

רועי הללי מומחה פרסום ממומן בגוגל. רועי הללי בעל ידע רב וניסיון בתחום של פרסום ממומן בגוגל והוא יעזור לכם להביא לידים / המרות במחירים זולים במיוחד. וכמובן בלווי מקיף לאורך כל הדרך!

ניצול לא נכוןהפסד כספי

פרסום ממומן בגוגל מוגבל לתקציב אותו בוחר בעל העסק. חברת גוגל מאפשרת מגוון רחב של תקציבי פרסום. כאשר חשיפת בית העסק בתוצאות החיפוש של גוגל היא נגזרת של גובה התקציב הנבחר על ידו. בחירה לא נכונה של מילות מפתח ופילוח שגוי של קהל היעד, עקב היעדר ליווי על ידי מומחה פרסום בגוגל, עשוי להביא לניצול לא נכון של התקציב. לכן, חשוב מאוד לבחור מומחה פרסום ממומן בגוגל שידע לנתב את התקציב בצורה נכונה, וידע לבחור את מילות המפתח הכי רלוונטיות לעסק שלכם. 

פרסום ממומןרק עם מומחה פרסום בגוגל

עסק המצוי בראשית דרכו או עסק המעוניין להרחיב את תפוצתו בקרב הקהל הרחב, יכול לעשות זאת על ידי הפרסום הממומן של גוגל. סייט ווב דיגיטל היא חברה בעלת ניסיון ומיומנות בבחירה נכונה של מכלול הפרמטרים בעת הפקת קמפיין פרסום ממומן. אז אם אתם רוצים להריץ את העסק שלכם קדימה אתם בדיוק במקום! צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להטיס את העסק שלכם קדימה! 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גדולים במיוחד.
צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונת עיר לתפריט בניית אתרים
שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
התקשרו אלינו
052-4464862

זמינים גם בהודעות

תמונה של אסטרונאוט באתר סיט ווב בניית אתרים

איזה כיף שהגעתם לכאן

מה עכשיו? זה הזמן לדבר איתנו ולהטיס את העסק שלכם קדימה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!