פרסום בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

אם אתם מקבלים את הרושם שפייסבוק כבר שייכת לעידן הישן ושבתור בעלי עסקים אין לכם מה להשקיע בפרסום בפייסבוק, תחשבו שוב. פייסבוק עדיין מהווה את הרשת החברתית החזקה בישראל, ומספר המשתמשים בה הוא הגבוה מבין כל הרשתות החברתיות. הישראלים מבלים בה שעות רבות, ושימוש נכון בפייסבוק עבור העסק שלכם יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה.
חברת SITE WEB מתמחה בפרסום ממומן בפייסבוק ובבניית קמפיינים מורכבים למגוון של לקוחות.

מעוניינים להתחיל לפרסם בפייסבוק? דברו איתנו!
הידעת?

פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. היא נוסדה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג וחבריו הסטודנטים באוניברסיטת הרווארד. במקור, פייסבוק הייתה זמינה רק לסטודנטים באוניברסיטה, אך כעת היא זמינה לכל אדם מגיל 13 ומעלה עם כתובת אימייל חוקית.

מהם היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק?

בעלי עסקים מבינים את החשיבות של פרסום ממומן ברשת בכלל וברשתות החברתיות בפרט. עם זאת, לעיתים פייסבוק נתפסת כמגרש שכבר אין מה לחפש בו. כפי שהבנתם התפיסה הזו מוטעית וגורמת לכם לאבד קהל לקוחות לא מבוטל. הנה כמה יתרונות שחשוב שתכירו לגבי פרסום בפייסבוק, שיגרמו לכם לפרסם דווקא שם:

הרחבה של קהל הלקוחות

מלבד העובדה שפייסבוק היא הרשת החברתית בעלת מספר המשתמשים הגבוה בישראל, הישראלים מבלים בה גם זמן לא מבוטל. פרסום בפייסבוק הוא דרך מצוינת עוברכם להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלכם.

אי הגבלה על פרסום תכנים

ברשתות חברתיות מקבילות, קיימות הגבלות לא מועטות על פרסום תכנים. ההגבלות יכולות להיות לגבי אורך הפרסום או הצורה שלו. בפייסבוק, אתם יכולים לפרסם בצורה שנוחה לכם, בין אם מדובר בטקסט ארוך, סרטון וידאו מעניין ואפילו להעביר הרצאה בשידור ללקוחות שלכם.

הגעה לקהל היעד

אלגוריתם מיוחד שאותו פתחה חברת פייסבוק מאפשר להם לדעת בצורה יחסית מדויקת מי הלקוחות שעשויים להתעניין במוצרים שלכם. פרסום ממומן בצורה הזו גורם לכם להגיע אל מי שאתם רלוונטיים אליו ומנוע מכם 'לבזבז' זמן על לקוחות לא רלוונטיים.

מחיר

בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לפרסום אך נמנעים ממנו בשל העלות הרבה שיש לו. פרסום עסקים בפייסבוק מאפשר לכם פרסום איכותי עם כל היתרונות שקראתם והמחיר שלו לא יקר במיוחד. החברה מאפשרת רמות שונות של פרסום כדי שגם אתם תוכלו לעמוד בהוצאות.

לסיכום יתרונות פרסום בפייסבוק

לפרסום ממומן בפייסבוק יש מספר יתרונות לא מבוטלים שיכולים להפוך אותו לפלטפורמת פרסום נכונה עבור העסק שלכם. הקפידו על הכללים הבסיסיים לניהול דף פייסבוק עבור העסק שלכם ותוכלו להפוך אותו לפרסומת הטובה ביותר לעסק שלכם.

כלים לפרסום בפייסבוק

תמונה של פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק זוהי דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. לפייסבוק יש כעת יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, שזה מספר מדהים בהשוואה למספר החברות שיש להן גישה לאותם משתמשים.
פייסבוק השקיעה רבות בפלטפורמת הפרסום שלה וכעת מציעה שירותים רבים העוזרים לעסקים לפרסם בצורה טובה וממוקדת יותר. קצת על הכלים של פייסבוק:

מנהל המודעות – מנהל המודעות הוא המקום המקצועי שממנו מפרסמים בפייסבוק. דרך מנהל המודעות ניתן לעלות קטלוג מוצרים לחנויות ווקומרס, לבנות ולפלח קהלים, לייצר קהלי רימרקייטינג ועוד.

Creator Studio – בעזרת המערכת ניתן לתזמן פוסטים עתידיים לפייסבוק ולאינסטגרם, ובכך לנהל את הפוסטים בדף העסקי בצורה נוחה ויעילה יותר. למאמר מקיף על תזמון פוסטים לחצו כאן

מעוניינים להתחיל פרסום ממומן בפייסבוק? דברו איתנו!
קצת מספרים על פייסבוק
0
כשני מיליארד משתמשים פעילים
0
כ-800 מיליון משתמשים ברמה יומיומית
0
האתר השביעי הנצפה ביותר בעולם
0
האתר השלישי הנצפה ביותר בישראל

סוגי קמפיינים בפייסבוק

קמפיין תפוצה

אם כל מה שרלוונטי עבורכם ב- פרסום בפייסבוק הוא הכרה של המותג ושהקמפיין יוביל לכמה שיותר חשיפות, קמפיין תפוצה בפייסבוק יכול לעשות את העבודה. בקמפיין תפוצה מעבר לטרגוט של הקהל שאתם קובעים: גיל, תחומי עניין וכו', פייסבוק לא מטרגט לכם יותר את הקהל - לפי טרגוטים הקיימים בקמפיינים אחרים - אלא חושף את המודעה באופן גורף לכמה שיותר אנשים.

- למי מתאים קמפיין תפוצה?
ללקוחות עם עסק חדש הרוצים לבנות מותג ולפרסם את העסק שלהם לתפוצה גדולה ככל הניתן, בתקציב סביר.
1

קמפיין תנועה

יש לכם אתר חדש ומרשים ואתם מחפשים שכמה שיותר אנשים יכנסו לקישור שלכם במודעה? קמפיין תנועה זה הקמפיין עבורכם. האלגוריתם של פייסבוק יודע לפלח את האנשים שלוחצים בסבירות הכי גבוהה על קישורים במודעות, ולהציג להם את המודעות הללו. חשוב בקמפיינים מהסוג הזה לשים תמונה/ סרטון שימשכו את העין ויעזרו לעודד לחיצה על הקישור במודעה.

- למי מתאים קמפיין תנועה בפייסבוק?
בדומה לקמפיין תפוצה גם קמפיין תנועה מתאים בעיקר לעסקים חדשים שרוצים להתחיל להזרים תנועה לאתר ולצבוע קהלים שיוכלו להשתמש בהם בקמפייני רימרקטינג מתקדמים וממירים יותר.
2

קמפיין ממומן ליצירת מעורבות

בדומה לקמפיין תנועה גם בקמפיין מעורבות האלגוריתם של פייסבוק יודע לפלח ולהציג את המודעה שלכם בפני הקהל עם הסיכויים הגבוהים ביותר לבצע מעורבות בפוסט שפרסמתם. מה המטרה בפרסום שכזה? להגדיל את כמות העוקבים בדף וכמות התגובות והשיתופים לפוסט הממומן.

- למי מתאים קמפיין מעורבות?
גם קמפיין מעורבות מתאים בעיקר לעסק חדש שרוצה להגדיל את כמות העוקבים שלו בדף, ולקבל יותר תגובות ושיתופים לפוסט הממומן.
3

קמפיין יצירת לידים

מציעים שירות מסוים ורוצים שהלקוחות יעברו לטופס בפייסבוק למילוי פרטים? קמפיין ליצירת לידים הוא בול בשבילכם. שימו 💙 כי רק בקמפיין מהסוג הזה ניתן להוסיף טופס השארת פרטים בתוך המודעה. טופס זה ניתן לעריכה והתאמה אישית, ותוכלו להוסיף לו שאלות, תמונה, תיאור ועוד.

- למי מתאים קמפיין לידים?
פרסום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין מהסוג הזה, מתאים בעיקר לבעלי עסקים הנותנים שירות שמצריך הסבר עליו ללקוח + הצעת מחיר.
4

קמפיין המרות

קמפיין המרות בפייסבוק הוא ללא ספק הקמפיין המעניין ביותר שיש. בקמפיין המרות פייסבוק יודע לפלח ולטרגט את האנשים שבסבירות הגבוהה ביותר יבצעו 'המרה' באתר שלכם. מה זו המרה? מה שהעסק שלכם מגדיר כפעולה מוצלחת. זה יכול להיות רכישה באתר לבעלי חנויות אונליין, שליחת הודעה לנותני שירות ועוד.

- מה צריך בשביל להתחיל קמפיין המרות?
בשביל להתחיל להריץ קמפיין המרות צריך קודם כל להתקין את הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם. בשלב השני תצטרכו להגדיר מה זו 'המרה' בשבילכם. לאחר שתי הפעולות הללו תולכו להריץ את הקמפיין בצורה יעילה ומיטבית.

- למי מתאים קמפיין המרות?
קמפיין המרות זה בסופו של דבר הקמפיין שמכניס את הכסף לבעלי העסקים. ולכן, זהו קמפיין שללא ספק חובה לכל בעל עסק שרוצה להגדיל את העסק שלו.
5

*למתקדמים* פרסום בפייסבוק קמפיין מכירות מהקטלוג

קמפיין מכירות מהקטלוג בפייסבוק הוא קמפיין חובה! לכל מי שיש לו חנות אונליין למכירת מוצרים באינטרנט. בקמפיין מהסוג הזה תוכלו לייצר מודעה עם קטלוג המוצרים שלכם. קרה לכם שנכנסתם למוצרים באתר חנות, ואז שחזרתם לפייסבוק הופיע לכם מודעה עם המוצרים הללו? זו בדיוק המטרה של הקמפיין הזה! ל'רדוף' אחריכם עם אותם מוצרים שצפיתם והתעניינתם בהם ולגרום לכם לקנות אותם.

- מה צריך בשביל קמפיין מכירות מהקטלוג?
דבר ראשון את שתי הדברים שצריך בקמפיין המרות: הטמעת הפיקסל של פייסבוק באתר + הגדרת המרה. בנוסף לכך, תצטרכו לעלות לעמוד העסקי שלכם קטלוג מוצרים שנמשכים ישירות מהאתר.

- למי מתאים קמפיין מכירות מהקטלוג?
כמו שאמרנו קודם, זהו קמפיין *חובה* לכל בעל עסק שיש לו חנות אונליין למכירת מוצרים באינטרנט. מדובר באחד הקמפיינים עם אחוזי ההמרה הגבוהים ביותן שניתן לעשות.
6

פרסום עסקים בפייסבוק איזה קמפיין מומלץ?

האמת שזו שאלה שקשה לענות עליה על רגל אחת מבלי להכיר את העסק כמו שצריך ואת השירותים שהוא מציעה. אבל בכל זאת, כהמלצה רוחבית: אם פתחתם עסק חדש מומלץ להתחיל קודם עם קמפיינים של תפוצה, תנועה ומעורבות כדי לצבור קצת דאטה ובשביל שיהיה לכם קהל התחלתי. לאחר מכן, ניתן להתמקד יותר בקמפיין המרות וקמפיין מכירות מהקטלוג לבעלי חנויות אונליין.

מידע נוסף על ממומן בפייסבוק

חברת פרסום בפייסבוק

מה תקבלו אצלנו בפרסום בפייסבוק?
  • פתיחת דף עסקי בפייסבוק
  • הגדרת חשבון המודעות
  • העלאת קטלוג מוצרים
  • בניית קמפיינים מגוונים לעסק
  • אופטימיזציה שוטפת ומלאה
  • יצירת התוכן והקריאייטיב

שאלות ותשובות

פרסום בפייסבוק לעסקים למי זה מתאים?

בקצרה: כל עסק. 

למעשה זהו אחד היתרונות הגדולים של פייסבוק, שכל עסק מתחיל יכול להתחיל לעשות קמפיינים ממומנים בפייסבוק ולהגיע לקהל גדול של אנשים גם אם אין לו תקציבי ענק.

מעבר ליכולות שהיא אפשרית לכולם יש עסקים שזה פשוט לא מתאים להם לפרסם בפייסבוק. לדוגמא: אינסטלטורים ונותני שירות אחרים שיעדיפו לעשות פרסום ממומן בגוגל.

איך אני מתחיל לעשות קמפיין ממומן בפייסבוק?

שלושת השלבים החשובים ביותר:

  1. פתיחת דף עסקי: אם אין לכם דף עסקי בפייסבוק, תהיו חייבים לפתוח דף עסקי לעסק שלכם. שימו 🖤: לא ניתן לעשות פרסום ממומן בפייסבוק מפרופיל אישי או מקבוצה.
  2. פתיחת חשבון מודעות – לאחר שפתחתם דף עסקי והתחלתם לעלות פוסטים, פייסבוק יציע לכם לקדם אותו. הטעות הכי גדולה שניתן לעשות זה לעשות קידום ממומן בפייסבוק בשיטה הזאת! פרסום מקצועי בפייסבוק עושים רק דרך מנהל המודעות- ששם ניתן להגדיר את כל מה שצריך ולבנות קהלים. 
  3. הטמעת הפיקסל של פייסבוק – לפני שמתחילים לעשות קמפיין בפייסבוק, חשוב להטמיע את הפיקסל של פייסבוק שעוקב אחר תנועות גולשים באתר ולהגדיר את ההמרה ( התוצאה הרצויה מהקמפיין- קנייה באתר, שיחות וכו').

    אלו שלושת השלבים ההכרחיים לכל בנייה של קמפיין בפייסבוק. נראה לכם מסובך? תמיד תוכלו לפנות אלינו וננהל לכם קמפיינים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר!

מה זה A/B testing ואיך לעשות אותו בצורה נכונה?

A/B testing זו בדיקה של שתי ואריאציות של מודעות, כדי לראות איזו מודעה עובדת וממירה יותר טוב.

בכדי שבדיקה כזאת באמת תהיה טובה ויעילה, חשוב כל פעם לבודד משתנה אחד בלבד! מה זאת אומרת? שתי המודעות חייבות להיות זהות לחלוטין, וחייב להיות ביניהן שינוי אחד.

לדוגמא: אם אנחנו רוצים לבדוק איזה קהל ממיר יותר גברים או נשים, נבנה את אותה מודעה בדיוק! גילאים, מיקום, תחומי עניין וקריאייטיב. לאחר מכן נשנה במודעה רק את החלק של נשים / גברים: מודעה אחת נעשה לנשים ואת המודעה השניה לגברים.

לאחר שקיבלנו מספיק דאטה נוכל לראות מי המיר יותר גברים/ נשים ונדע לעשות אופטימיזציה בהתאם לתוצאות הבדיקה.

כמה עולה פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק מחיר? אז הפרסום מתחלק ל-2:
  1. התקציב שמושקע בקמפיין –  התקציב החודשי של הקמפיין תלוי בכם ובכמה אתם רוצים להשקיע. 
  2. עלות הניהול – עלות הניהול החודשית זו העלות שאתם משלמים לנו על הניהול השוטף של הקמפיין. המחיר משתנה בין עסק לעסק בהתאם למורכבות של הקמפיין, רמת האופטימיזציה הדרושה ותקציב הפרסום.  

מעוניינים בקבלת הצעת מחיר לפרסום בפייסבוק? דברו איתנו

למה לפרסם דרך חברת פרסום בפייסבוק ולא לבד?

כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהם לפני שמפרסמים לבד:

  • אתם יכולים ללמוד לפרסם בפייסבוק לבד, כמו שאתם יכולים ללמוד לעשות הנהלת חשבונות לבד. השאלה מה יותר חשוב לכם, כל היום לשבת וללמוד איך לפרסם בפייסבוק, או למטב את הזמן הזה לגדילה ולשיפור של העסק שלכם.
  • כמה שנראה מהצד שמערכת הפרסום בפייסבוק קלה וידידותית, מדובר במערכת עם הרבה משתנים המצריכה הבנה טכנית נרחבת. אז אם אתם מעוניינים לעשות קמפיינים מתקדמים, אם לא תלמדו את זה בצורה מקצועית זה יהיה קשה מאד עד בלתי אפשרי.
  • 'אין חכם כבעל ניסיון' אחד מהגורמים המשפיעים על תוצאות הפרסום בפייסבוק זה הניסיון שיש לכם. ולכן, לא משנה כמה תלמדו, תמיד חברת פרסום עם ניסיון תוכל להביא לכם תוצאות טובות יותר.

איזה כיף שהגעתם לכאן

מה עכשיו? זה הזמן לדבר איתנו ולהטיס את העסק שלכם קדימה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!