קידום אתרים ממומן

זמן קריאה: 2 דקות

העולם הקמעונאי עבר לרשת, ושערי הכניסה לאינטרנט, נכון להיום, הם מנועי החיפוש הגדולים והרשתות החברתיות. יש עסקים שמקדמים את עצמם באופן אורגני. פעם קראו לזה שמועות והמלצות, מפה לאוזן, ואילו היום מדובר על פוסטים ויראליים ברשתות החברתיות שמובילים גם למקומות גבוהים במנועי החיפוש. אבל מה יעשה עסק חדש או עסק מתחדש שרוצה לשפר את המכירות? התשובה היא קידום אתרים ממומן.

מה זה קידום אתרים ממומן?

פעם היו מפרסמים על גבי עיתונים או בטלוויזיה, היום מפרסמים באתרי אינטרנט. קידום אתרים ממומן מאפשר לך לחשוף את העסק או את השירות שלך לקהל יעד מדויק, לפי מחקר מקצועי. ברשתות החברתיות תיחשף מודעה שלך לכל מי שהוגדר כלקוח פוטנציאלי ואילו במנועי החיפוש, תיחשף המודעה בראש דף התוצאות של חיפושים רלוונטיים. כך ניתן לפנות גם לקהל היעד האופציונלי וגם למי שמחפש פתרון או שירות בתחום, בזמן אמת.

למה אני צריך קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן הוא הדרך המהירה ביותר להגיע לידיעת קהל רב, בצורה חכמה. בעבר, פנייה לקהל מדויק הייתה לא קלה ולכן התרכזו המפרסמים בהגדלת קהל היעד שנחשף למודעותיהם. היום אנחנו, לראשונה, בעידן חכם בו ניתן להתאים את הפרסומות לצופה, באופן מדויק יותר מאשר שהיה אפשרי אי פעם בעבר. קידום אתרים ממומן הוא תהליך דינמי שבוחן כל הזמן את השערותיו ומשפר את ההגדרות, לטובת פרסום ממומן בגוגל אשר יהיה אפקטיבי ככל האפשר. 

עוד שירותים שאנו מספקים:

התייעצות עם רועי הללי מומחה פרסום בגוגל >>  | פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים >>

מתקדמים במנועי החיפוש

במנועי החיפוש, מופיעות המודעות הממומנות על פי מילות חיפוש שנקבעות מראש. למשל, אם אתה מוכר מכוניות מרוץ, ניתן לקבוע שהמודעה שלך תופיע על מסכיהם של מי שמחפשים גם ביטויים קשורים כמו "מכוניות מהירות", "נהג מרוצים" וכדומה. מודעה ממומנת במנועי החיפוש מופיעה בראש עמוד התוצאות ונראית ממש כמו תוצאות אחרות. המודעות מסומנות בברור ככאלה אבל למיקום ולמראה יש השפעה פסיכולוגית לא מבוטלת על הגולשים.

מתקדמים ברשתות החברתיות

הפיד האישי של כל משתמש, מציג לו, בעזרת אלגוריתמים ייעודיים, בעיקר מידע שרלוונטי לגביו ויעניין אותו. בנוסף לבחירות האישיות של כל גולש, לעקוב אחרי מכרים ועמודים אהובים, הוא מקבל גם פרסומות שמותאמות אליו באופן אישי. כך שניתן, למשל, להחליט שאת המודעות שלך לגבי מכוניות מרוץ תבחר לפרסם בעיקר לבני 20 עד בני 35, בעקבות מחקר. כך תשלם רק עבור פרסום מותאם אישית, שיוביל להגדלת המכירות והרווחים. להתייעצות עם צוות המומחים של סייט ווב דיגיטל על קידום אתרים ממומן צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות. 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן