מה זה רימרקטינג

זמן קריאה: 2 דקות

שמעתם את המושג רימרקטינג ולא בטוחים מה הוא אומר? קיימת תנועת לקוחות באתר שלכם אך לרוב הם לא רוכשים שירות או מוצר, או לא משאירים פרטים או מתקשרים אתכם כבעלי עסק? אל תתייאשו, טכניקת רימרקטינג נוצרה בדיוק בעבורכם. רימרקטינג משיג מספר מטרות בטכניקה פשוטה מאוד, שכל בעל עסק שרוצה להצליח חייב להכיר. במאמר זה יפורט כל מה שחשוב לגעת על רימרקטינג.

רימרקטינג: מה זה אומר, למה הוא עוזר

רימרקטינג מיועד לבעל עסק שרוצה לשפר את פוטנציאל תנועת ופעילות הלקוחות באתר שלו. ייתכן שיש לכם גולשים רבים באתר אך אינם מבצעים כל אינטראקציה באתר: לא משאירים פרטים, לא רוכשים מוצרים, ממש כמו לקוחות שנכנסים לחנות עמוסה בכל טוב ויוצאים ממנה בלי כלום. אין סיבה שתשלימו עם המצב זה: רימרקטינג נוצר בדיוק כדי לשפר את המצב ולגרום ללקוחות לייצר אצלכם פעולות רצויות.

רימרקטינג בגוגל מה חשוב לדעת

מה חשוב לדעת על רימרקטינג בגוגל? רימרקטינג בגוגל הינה שיטה שנעזרת בסטטיסטיקות של גוגל. דרך הבנה אלו מודעות, תוכן או מוצרים עניינו את המשתמשים שלכם, אפשר להתאים טכניקת רימרקטינג ממוקדת בדיוק עבור הצרכים שלכם ועבור הצרכים של הלקוחות שלכם. אם למשל משתמשים דפדפו בתוכן מסוים, התעניינו במוצרים, אך לא רכשו אף מוצר, תוכלו להשתמש בשיטת רימרקטינג כדי לדאוג לכך שיוצגו להם שוב המוצרים והתוכן הקשורים והרלוונטיים אליהם, כשהם יבקרו באתרים אחרים דרך גוגל. כך רימרקטינג בגוגל יכול לסייע רבות לכם כבעלי עסק.

רוצים לעתייץ עם מומחה פרסום בגוגל לחצו>> 

רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק זאת דרך למקד למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלכם. מודעות שיווק מחדש בפייסבוק מאפשרות לכם ליצור קשר מחדש עם לקוחות אשר ביקרו באתר. זהו כלי רב עוצמה למשווקים מכיוון שהוא מאפשר להם למקד לקבוצות ספציפיות של אנשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלכם. בנוסף זה גם מאפשר להעביר להם מסרים שונים ולראות מה עובד הכי טוב עבור הקהל.

היתרונות של שיווק מחדש בפייסבוק כוללים:

(1) היכולת להתאים פרסומות על סמך מה שהלקוחות שלכם יצר איתו אינטראקציה בעבר;

(2) היכולת ליצור קמפיין בפייסבוק המתמקד בלייזר בקהל היעד שלך;

(3) היכולת לבדוק שונה

איך עושים רימרקטינג בצורה הטובה ביותר בסיוע סייט ווב דיגיטל

מעוניינים לעשות רימרקטינג אך לא בטוחים מאיפה להתחיל? סייט ווב דיגיטל יוכלו לסייע לכם. אנשי סייט ווב דיגיטל מומחים לבניית אתרים ולשירותים נלווים וחשובים לא פחות כגון רימרקטינג. צוות המקצוענים של סייט ווב דיגיטל יוכל סייע לכם ביצירת רימרקטינג מושלם לאתר שלכם.

לסיכום

רימרקטינג הינו מושג שכל בעל אתר ועסק חייב להכיר. לא מספיק לבנות את האתר שלכם בצורה אידיאלית למשתמש אלא צריך לגרום לו גם להשתמש בשירותים שאתם מציעים ולרכוש אותם ממכם. 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן