שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
התקשרו אלינו
052-4464862
בניית אתרים » פרסום בפייסבוק
אם אתם מקבלים את הרושם שפייסבוק כבר שייכת לעידן הישן ושבתור בעלי עסקים אין לכם מה להשקיע בפרסום בפייסבוק, תחשבו שוב. פייסבוק עדיין מהווה את הרשת החברתית החזקה בישראל, ומספר המשתמשים בה הוא הגבוה מבין כל הרשתות החברתיות. הישראלים מבלים בה שעות רבות, ושימוש נכון בפייסבוק עבור העסק שלכם יכול להוות עבורכם כלי פרסומי מעולה.
חברת SITE WEB מתמחה בפרסום ממומן בפייסבוק ובבניית קמפיינים מורכבים למגוון של לקוחות.
פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. היא נוסדה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג וחבריו הסטודנטים באוניברסיטת הרווארד. במקור, פייסבוק הייתה זמינה רק לסטודנטים באוניברסיטה, אך כעת היא זמינה לכל אדם מגיל 13 ומעלה עם כתובת אימייל חוקית.
בעלי עסקים מבינים את החשיבות של פרסום ממומן ברשת בכלל וברשתות החברתיות בפרט. עם זאת, לעיתים פייסבוק נתפסת כמגרש שכבר אין מה לחפש בו. כפי שהבנתם התפיסה הזו מוטעית וגורמת לכם לאבד קהל לקוחות לא מבוטל. הנה כמה יתרונות שחשוב שתכירו לגבי פרסום בפייסבוק, שיגרמו לכם לפרסם דווקא שם:
מלבד העובדה שפייסבוק היא הרשת החברתית בעלת מספר המשתמשים הגבוה בישראל, הישראלים מבלים בה גם זמן לא מבוטל. פרסום בפייסבוק הוא דרך מצוינת עוברכם להגדיל את כמות הלקוחות של העסק שלכם.
ברשתות חברתיות מקבילות, קיימות הגבלות לא מועטות על פרסום תכנים. ההגבלות יכולות להיות לגבי אורך הפרסום או הצורה שלו. בפייסבוק, אתם יכולים לפרסם בצורה שנוחה לכם, בין אם מדובר בטקסט ארוך, סרטון וידאו מעניין ואפילו להעביר הרצאה בשידור ללקוחות שלכם.
אלגוריתם מיוחד שאותו פתחה חברת פייסבוק מאפשר להם לדעת בצורה יחסית מדויקת מי הלקוחות שעשויים להתעניין במוצרים שלכם. פרסום ממומן בצורה הזו גורם לכם להגיע אל מי שאתם רלוונטיים אליו ומנוע מכם 'לבזבז' זמן על לקוחות לא רלוונטיים.
בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות שיש לפרסום אך נמנעים ממנו בשל העלות הרבה שיש לו. פרסום עסקים בפייסבוק מאפשר לכם פרסום איכותי עם כל היתרונות שקראתם והמחיר שלו לא יקר במיוחד. החברה מאפשרת רמות שונות של פרסום כדי שגם אתם תוכלו לעמוד בהוצאות.
לפרסום ממומן בפייסבוק יש מספר יתרונות לא מבוטלים שיכולים להפוך אותו לפלטפורמת פרסום נכונה עבור העסק שלכם. הקפידו על הכללים הבסיסיים לניהול דף פייסבוק עבור העסק שלכם ותוכלו להפוך אותו לפרסומת הטובה ביותר לעסק שלכם.
פרסום בפייסבוק זוהי דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. לפייסבוק יש כעת יותר מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, שזה מספר מדהים בהשוואה למספר החברות שיש להן גישה לאותם משתמשים.
פייסבוק השקיעה רבות בפלטפורמת הפרסום שלה וכעת מציעה שירותים רבים העוזרים לעסקים לפרסם בצורה טובה וממוקדת יותר. קצת על הכלים של פייסבוק:
מנהל המודעות – מנהל המודעות הוא המקום המקצועי שממנו מפרסמים בפייסבוק. דרך מנהל המודעות ניתן לעלות קטלוג מוצרים לחנויות ווקומרס, לבנות ולפלח קהלים, לייצר קהלי רימרקייטינג ועוד.
Creator Studio – בעזרת המערכת ניתן לתזמן פוסטים עתידיים לפייסבוק ולאינסטגרם, ובכך לנהל את הפוסטים בדף העסקי בצורה נוחה ויעילה יותר. למאמר מקיף על תזמון פוסטים לחצו כאן
בקצרה: כל עסק.
למעשה זהו אחד היתרונות הגדולים של פייסבוק, שכל עסק מתחיל יכול להתחיל לעשות קמפיינים ממומנים בפייסבוק ולהגיע לקהל גדול של אנשים גם אם אין לו תקציבי ענק.
מעבר ליכולות שהיא אפשרית לכולם יש עסקים שזה פשוט לא מתאים להם לפרסם בפייסבוק. לדוגמא: אינסטלטורים ונותני שירות אחרים שיעדיפו לעשות פרסום ממומן בגוגל.
שלושת השלבים החשובים ביותר:
אלו שלושת השלבים ההכרחיים לכל בנייה של קמפיין בפייסבוק. נראה לכם מסובך? תמיד תוכלו לפנות אלינו וננהל לכם קמפיינים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר!
A/B testing זו בדיקה של שתי ואריאציות של מודעות, כדי לראות איזו מודעה עובדת וממירה יותר טוב.
בכדי שבדיקה כזאת באמת תהיה טובה ויעילה, חשוב כל פעם לבודד משתנה אחד בלבד! מה זאת אומרת? שתי המודעות חייבות להיות זהות לחלוטין, וחייב להיות ביניהן שינוי אחד.
לדוגמא: אם אנחנו רוצים לבדוק איזה קהל ממיר יותר גברים או נשים, נבנה את אותה מודעה בדיוק! גילאים, מיקום, תחומי עניין וקריאייטיב. לאחר מכן נשנה במודעה רק את החלק של נשים / גברים: מודעה אחת נעשה לנשים ואת המודעה השניה לגברים.
לאחר שקיבלנו מספיק דאטה נוכל לראות מי המיר יותר גברים/ נשים ונדע לעשות אופטימיזציה בהתאם לתוצאות הבדיקה.
מעוניינים בקבלת הצעת מחיר לפרסום בפייסבוק? דברו איתנו
כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהם לפני שמפרסמים לבד: