בדיקת מיקום בגוגל

זמן קריאה: 4 דקות

פתחתם אתר חדש ואתם רוצים לעקוב אחרי מילות מפתח באתר שלכם? המאמר הזה במיוחד בשבילכם. במאמר הקרוב נסקור את כל הכלים לצורך בדיקת מיקום בגוגל כלים חינמיים וכלים בתשלום.

1. גוגל סרצ'קונסול

כלי ראשון לבדיקת מיקומים בגוגל המערכת הראשונה שתוכלו לבדוק באילו מיקומים האתר שלכם ממוקם זו המערכת של google search Console – מערכת חינמית של גוגל. דרך המערכת של גוגל תוכלו לבדוק איפה האתר שלכם ממוקם, כמה אנשים נכנסו לאתר שלכם ומאיזו מילת מפתח.

אז איך בודקים מיקום בגוגל בעזרת גוגל סרצ'קונסול?

בשלב הראשוני נדרש להתחבר לאתר של google search Console ולבצע אימות של הדומיין.
במידה ועשיתם את זה אתם הולכים ל-״ביצועים״ ואז בוחרים את התאריך שתרצו. בחלק העליון תבחרו את הזמן שבו אתם רוצים לבדוק את המיקום של האתר שלכם – ניתן לבחור מתוך האופציות שהמערכת מציעה או בהתאמה אישית לשים ידנית טווח תאריכים.

תמונה של בדיקת מיקום בגוגל

לאחר שאתם בוחרים את התאריך הרצוי – חשוב שתלחצו על התיבה של מיקום ממוצע ושהיא תהפוך לכתומה כמו בתמונה (אם אתם לא לוחצים על זה, כברירת מחדל גוגל מראה לכם רק את כמות הקליקים וההופעות). המערכת תראה לכם את מילות החיפוש שדרכם הלקוחות הגיעו לאתר שלכם, כמות הקליקים + הופעות של אותה מילת חיפוש בגוגל וכמובן את המיקום הממוצע של מילת המפתח בגוגל בטווח התאריכים שבחרתם.

מה היתרונות והחסרונות של המערכת?

היתרון הראשי הוא כמובן שהמערכת של גוגל היא חינמית לחלוטין! עם זאת יש למערכת חיסרון רציני שהנתונים שם לא מעודכנים כל כך, והרבה פעמים תראו נתונים שרחוקים מאד מהמציאות.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

2. SE Ranking

SE Ranking זוהי מערכת בתשלום שעוקבת אחרי מיקומים בגוגל אתם בוחרים את המילות מפתח שתרצו לעקוב אחריהם בגוגל. אתם צריכים לפתוח חשבון ולאחר מכן להוסיף את האתר למערכת. איך עושים את זה? לוחצים על Projects מוסיפים פרוייקט חדש מכניסים את הדומיין ואת מילות המפתח שתרצו לעקוב אחריהם.
שימו לב כי התוכנה הזאת היא בעלות של 31 דולר למעקב אחרי 250 מילות מפתח, והמחיר גם יכול לעלות ל-250 דולר בהתאם לכמות של מילות מפתח שתבחרו.

שימו את הדומיין שלכם פה ותגלו באיזה מילות מפתח אתם מדורגים שימו לב שאם האתר שלכם בארץ לשנות את האזור מ-US ל-Israel:

בנוסף באמצעות המערכת הזאת תוכלו לשלוח דו"חות מסודרים ללקוחות שלכם בקלות. SE Ranking מציעה עוד כלים מתקדמים לקידום אתרים – מעקב אחרי קישורים, סריקת אתרים בדומה למערכת של ahrefs ועוד. מניסיון בסריקת אתרים היא פחות מדויקת, אבל זה עוד כלי שאתם מקבלים במחיר משתלם.

3. Semrush

Semrush הוא כלי רב עוצמה למחקר SEO. יש לכלי הזה מגוון רחב של תכונות המאפשרות לכם לגלות יותר על המתחרים שלכם והאסטרטגיות שלהם.
Semrush הוא כלי רב עוצמה למחקר SEO. יש לו מגוון רחב של תכונות המאפשרות לך לגלות יותר על המתחרים שלך והאסטרטגיות שלהם, כמו גם לעקוב אחר ביצועי האתר שלכם. בחבילה הבסיסית של Semrush תקבלו עם החבילה 500 מילות מפתח למעקב המחיר של החבילה מתחיל ב-119.95$ לחודש. למדריך המלא על Semrush לחצו כאן>>

מעקב אחרי מיקומים Semrush לחצו כאן >>

4. Ahrefs

Ahrefs הוא כלי קידום אתרים בין הטובים ביותר שיש בעולם, כלי זה מציע מגוון תכונות כדי לסייע באופטימיזציה של אתרי אינטרנט. בעזרת סריקת אתרים ב-Ahrefs ניתן לגלות באילו מילות מפתח המתחרים משתמשים ובנוסף אילו קישורים חיצוניים מקשרים לאתר שלהם. כך שבעזרת הכלי ניתן לעשות מחקר מתחרים מקיף ומלא על הדברים שהכי חשובים ב-SEO: מילות מפתח וקישורים חיצוניים.

מעקב מיקומים בגוגל

בנוסף לכל זה Ahrefs הוא גם כלי מצויין למעקב אחר מילות מפתח בגוגל. בחבילה הבסיסית של Ahrefs (שעולה 99$ בחודש) ניתן לבצע בדיקת מיקום בגוגל של 500 מילות מפתח (שמתעדכנת פעם בשבוע). כמובן שאפשרי לשדרג את זה בעלות נוספת.

מעקב מיקום בגוגל בזול תוכנה מספר 5:

תוכנה Trueranker SEO מספקת למשווקים לעקוב אחר דירוג מילות מפתח, לפי מה שבדקתי זאת אחת התוכנות הזולות ביותר שניתן למצוא כיום. אילו חבילות הם מציעים?

חבילה מספר 1:  $ 7.08 לחודש: תקבלו מעקב מיקום בגוגל אחרי 100 מילות מפתח, ניתוח תוכן SEO, הצעות למילות מפתח ועוד.

חבילה מספר 2: $ 16.67 לחודש: 500 מילות מפתח למעקב בגוגל. בנוסף תקבלו גם: ניתוח תוכן, הצעות למילות מפתח, מדד הנראות של האתר בגוגל והוספה של 3 מתחרים לפרויקט.

חבילה מספר $ 33 לחודש מה אתם מקבלים בחבילה הזאת? אז אתם מקבלים דבר ראשון מעקב אחרי 2000 מילות מפתח, הצעות למילות מפתח, ניתוח תוכן באתר, 5 מתחרים לפרויקט.

למעבר לאתר לחצו כאן >>

 מעקב מיקום בגוגל בזול

ככה התוכנה נראת, קל ופשוט לשימוש.

 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
יוסי הללי
יוסי הללי מתמחה בקידום אתרים (seo). בעל ניסיון בקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר שיש.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן