מה זה טיקטוק

זמן קריאה: 2 דקות

מה זה טיקטוק? TikTok זאת רשת חברתית לנייד ולמחשב המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. TikTok נמצא אצל למעלה ממיליארד משתמשים ויש לה יותר מחצי מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. האפליקציה נוצרה על ידי חברת ByteDance הסינית בשנת 2016 והיא זמינה להורדה במכשירי iOS וגם במכשירי אנדרואיד.

חברת טיק טוק פופולרית בעיקר בזכות הסרטונים הקצרים שלה, שלעתים קרובות הם הומוריסטיים או מוזיקליים באופיים. לאפליקציה יש גם רכיב מדיה חברתית המאפשר למשתמשים לעקוב אחר משתמשים אחרים או מפורסמים, להגיב על הפוסטים שלהם או לשתף איתם תוכן ישירות ממש בדומה לאפליקציית אינסטגרם.

מה זה טיק טוק

כמה דברים ייחודים באפליקציית טיקטוק

כמה מהתכונות הפופולריות ביותר של TikTok כוללות את היכולת להוסיף מסננים, טקסט, ציורים, מוזיקה ואפקטים אחרים לסרטונים בזמן אמת לפני שיתוף באפליקציה. משתמשים יכולים גם להשתמש בהאשטאגים שונים בעת פרסום תוכן כדי להתחבר לאנשים אחרים שעשויים להתעניין בסוג זה של תוכן.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

אולי יעניין אתכם גם:

חבילת קידום אתרים

פרסום בגוגל 

מידע נוסף על מה זה טיקטוק

– האפליקציה זמינה ביותר מ-30 שפות, וכיום היא אחת מהרשתות החזקות שיש בשוק. טיקטוק כיום יותר חזקה אפילו מהרשת החברתית הוותיקה: טוויטר. טיקטוק היא גם פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער בארה"ב.

– לאפליקציה יש תכונות רבות ושונות, ובנוסף אפשרות לעקוב אחרי אנשים אחרים וליצור איתם אינטראקציה.

– האפליקציה דומה לאינסטגרם אבל אין אפשרות לעלות לשם תמונות רק סרטונים קצרים.

– כמו שניתן לעשות פרסום באינסטגרם ובפייסבוק גם באפליקציית טיקטוק ניתן לעשות פרסום ממומן.

– בשונה מפייסבוק כיום טיק טוק לא מגבילים את החשיפה של הסרטונים שאתם מעלים, מה שהופך אותה ככלי מצויין לשיווק דיגיטלי לעסקים.

איזה סרטונים ניתן לעשות בטיקטוק?

ב-TikTok אתם יכולים לעשות סרטון של עצמכם או של אחרים, ובנוסף ניתן להוסיף לסרטון מוזיקה או קול מצחיק (יש ספריה רחבה של מוזיקה באפליקציה). ניתן לשתף את הסרטון עם העולם ולראות כמה לייקים הסרטון שלכם מקבל ממשתמשים אחרים (בדומה לפייסבוק ואינסטגרם). גם בטיקטוק אתם יכולים להוסיף האשטאגים פופולריים בשביל לקדם יותר את הסרטון. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם הן במכשירי אנדרואיד והן במכשירי iOS.

לסיכום המאמר מה זה TikTok

לסיכום אפליקציית טיקטוק כיום היא בין הרשתות החברתיות החזקות ביותר בעולם, בכל יום יש בערך כ-150 מיליון משתמשים. טיקטוק היא אחת המתחרות הכי חזקות שיש לאינסטגרם ולפייסבוק והודות לחשיפה הנרחבת שיש שם זה יכול להיות כלי מצויין גם לפרסום של עסקים.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
יוסי הללי
יוסי הללי מתמחה בקידום אתרים (seo). בעל ניסיון בקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר שיש.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

תגובה אחת

  1. רציתי לשאול כמה לייקים או כמה תגובות צריך להשיג כדי שזה יהיה רווחי? ומי המממן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן