בניית אתרים לחברות הייטק

זמן קריאה: 3 דקות

אתר אינטרנטי הוא ייצוג דיגיטלי של החברה. אתר שכזה משמש כרושם ראשוני עבור הלקוחות, וזה מה בסופו של דבר מה שגורם להם לסגור עסקה / להגיע לפגישה. כאשר באים לתת שירות של בניית אתרים לחברות הייטק, חשוב להבין את אופי החברה. בהתאם לכך, לבנות את האתר בהתאמה אישית לצורכי החברה והלקוחות שלה.

בניית אתרים לחברות הייטק כל מה שחשוב לדעת

לפני שבאים לבנות אתר לחברות הייטק, חשוב לשים לב לכמה אלמנטים חשובים. הנה הנקודות החשובות ביותר.

אתר מיוחד ויצירתי

אחד הדברים החשובים בבניית אתר אינטרנט לחברות הייטק, זו היצירתיות. חשוב לחשוב מחוץ לקופסה כאשר באים לבנות אתר שכזה. לבנות אלמנטים מיוחדים שימשכו את העין, ויעבירו את המסר שהחברה רוצה באופן ויזואלי ופשוט.

טכנולוגיה מתקדמת

חברות הייטק בסופו של דבר הן חברות טכנולוגיה. ולכן, גם גם בעת בניית אתר לחברות הייטק חשוב לתת דגש על טכנולוגיה מתקדמת שתגרום למשתמשים להתחבר לחברה.

עיצוב ידידותי ונגיש של אתר לחברות הייטק

הנה כמה דגשים חשובים בתהליך של עיצוב אתר לחברות הייטק:

  • אתר האינטרנט של חברת הייטק צריך להיות מעוצב בצורה כזו שיפנה לחושים של הלקוח.
  • האתר צריך להעביר את המסר של החברה בצורה פשוטה וידידותית.
  • חשוב להקפיד על כך שאתר לחברות הייטק יהיה אינטואיטיבי וקל לניווט.

תוכן איכותי

לפני בניית אתרים לחברות הייטק חשוב לשלב תוכן ומידע, אתר אינטרנט הוא נקודת הקשר הראשונה ללקוחות פוטנציאליים. האתר צריך לשקף את ערכי החברה ומטרותיה. התוכן באתר צריך להיות כתוב בצורה שפונה לקהל היעד וקל לקריאה. התוכן צריך להיות ממוקד ומכירתי, אינפורמטיבי, מרתק וקל להבנה. אתר אינטרנט צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי על החברה: ההיסטוריה שלה, המוצרים, השירותים שהיא מציעה ועוד.

אתרים לדוגמא
לייעוץ מהיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מותאם לשיווק ול-SEO

בסופו של דבר אתר אינטרנט לחברות הייטק הוא לא המטרה, אלא האמצעי שדרכו פונים ללקוחות חדשים. המטרה, כמובן בסופו של דבר הוא לשווק את האתר ע"י: פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, פרסום בגוגל וקידום בגוגל.

ולכן, כבר בשלב של בניית אתר לחברות הייטק, חשוב לחשוב על השלב הבא של השיווק והקידום. חשוב שהאתר יניע לפעולה בצורה שתגרום לאנשים בסופו של דבר ל'המיר' ולהשאיר פרטים. בנוסף, שהאתר יהיה מותאם בהמשך לקידום בגוגל ע"י מבנה נכון, מילות חיפוש ועוד.

בניית אתרים לחברות הייטק בוורדפרס, הייתכן?

כאשר חושבים על בניית אתר לחבורת הייטק, חושבים בד"כ על אתר מורכב שנבנה בקוד. אבל דווקא לאחרונה יותר ויותר חברות הייטק, מחליטות לבנות אתר אינטרנט דרך פלטפורמה לבניית אתרים 'וורדפרס'.

קצת על וורדפרס

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) הפועלת על שפת התכנות PHP. וורדפרס משמשת ככלי בלוגים וחנויות אינטרנט בהתקנת תוסף ווקמרס, אך היא התפתחה למערכת ניהול תוכן מלאה עם ערכות נושא ותוספים רבים ליצירת אתרים עבור כל סוג של חברה.

כיום מדובר במערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בשימוש, ומספקת יותר מ-28% מכל אתרי האינטרנט ברחבי העולם! המערכת מציעה למשתמשים מספר יתרונות על פני פלטפורמות אחרות. יתרונות אלו כוללים: התקנה ועדכונים קלים, אבטחה, גמישות ועוד. קהילת וורדפרס חזקה וצומחת ללא הרף.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

מהם היתרונות בבניית אתר לחברות הייטק בוורדפרס?

  • מחיר – בניית אתר בוורדפרס יכול להיות פתרון מצויין, בעיקר אצל חברות הייטק מתחילות שלא רוצות להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים.
  • נוחות – מדובר במערכת קלה לתפעול, וידידותית מאד למשתמש. כך שגם לאחר בניית האתר, תוכלו לבצע שינויים בצורה פשוטה וקלה.
  • התאמה אישית ללא פיתוח – כיום מערכת וורדפרס מכילה עשרות אלפי תוספים שנותנים מענה לכמעט כל צורך שעולה. זאת ללא פיתוח מיוחד שיכול לעלות עשרות אלפי שקלים.

כמובן שקצרה היריעה מלמנות את כל היתרונות של הפלטפורמה. רק נסכם ונגיד כי זו ללא ספק פלטפורמה מעולה גם לשירות של בניית אתר לחברות הייטק.

בניית אתר לחברות הייטק – סייט ווב

אם אתם מתכננים בניית אתר לחברת הייטק אתם במקום הנכון! אנו בחברת 'סייט ווב דיגיטל' מתמחים ביצירת אתרים מותאמים למובייל וידידותיים לקידום אורגני (seo) . צוות המפתחים שלנו מנוסה עם הטכנולוגיות והטרנדים העדכניים ביותר באינטרנט. כך נוכל ליצור אתר שלא רק ייראה נהדר, אלא גם יציג ביצועים טובים עבור העסק שלכם.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לבנות לכם אתר מקצועי ומעוצב שמותאם לקידום אורגני וכמובן במחיר משתמלם במיוחד.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן