יוסי הללי מומחה קידום אתרים

זמן קריאה: 4 דקות

נעים מאוד שמי יוסי הללי מומחה בקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר שיש. במהלך הלימודים תמיד הייתה לי תשוקה לכל עולם ה-seo. במאמר הקרוב אספק לכם את כל הטיפים לפני שאתם בוחרים מומחה קידום אתרים.

מהו מומחה קידום אתרים?

מומחה קידום אתרים אחראי על עיצוב ויישום אסטרטגיית קידום אתרים שתשפר את נראות האתר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה בדף הכוללת: מחקר מילות מפתח, בניית קישורים נכנסים ויצירת תוכן. בנוסף, אני נותן דגש גדול גם על אופטימיזציה לאתר מחוץ לדף. אופטימיזציה זו כוללת בעיקר בניית קישורים בדגש על קישורים חזקים ולא קישורי ספאם אבל עוד נעבור על זה בהמשך.

בקצרה, מה זה קידום אתרים?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או קידום אתרים, הוא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש. תוצאות אלו מכונות לעתים קרובות תוצאות "טבעיות" / "אורגניות״.

זה שונה מאד משיווק באמצעות פרסום ממומן בגוגל שבשיטת שיווק זו אתם ממוקמים לרוב בראש תוצאות החיפוש ומשלמים לגוגל על כל קליק על המודעה שלכם. שיטת שיווק נוספת היא פרסום ממומן בפייסבוק שבה אתם משלמים לרוב לפי חשיפות ולא לפי קליקים.

מומחה קידום אתרים

קידום אתר On-Site

קידום אתר On-Site כולל מספר פעולות חשובות שמבוצעות ע"י מומחה קידום אתרים בתוך האתר. פעולות אלו כוללים שלבי מחקר, הטמעת תכנים, יצירת קישורים פנימיים ואופטימיזציה מלאה. להלן חלק מהפעולות שאנו בחברת סייט ווב עושים בכל תחילת תהליך של קידום בגוגל.

מחקר מילות מפתח

אז דבר ראשון שאנחנו מקבלים לקוחות אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף! מה זה בעצם אומר מחקר מילות מפתח? מחקר מילות מפתח זה בעצם מה שהלקוחות מחפשים בגוגל ובאיזה תדירות (מספר חיפושים בכל חודש). ככה אנחנו מתחילים לבנות את העמודים/קטגוריות תלוי בתחום העיסוק של האתר שאותו אנו רוצים לקדם.

אנו מקטלגים את מילות המפתח לפי כמות החיפושים החודשים והרלוונטיות לעסק. לפי זה אנו מחליטים אילו מילות מפתח אנו הולכים לקדם בכל עמוד/ פוסט/ קטגוריה.

מחקר מתחרים

שלב שני: בודקים את המתחרים שלכם! כן זהו אחד הדרכים הכי חשובות לגלות מילות מפתח/קישורים שיעזרו לקידום האתר שלכם. איך בעצם אנחנו חוקרים את האתרים של המתחרים? דרך כמה כלים פרמיום לקידום אתרים הכוללים את:  semrush,se ranking ו-ahrefs.

בנוסף אנו njcrho את האתר שלכם לכלי למעקב אחרי מילות מפתח ובכל חודש תקבלו מאיתנו דו"ח מסודר על התקדמות הפרוייקט.

בניית תוכן ואופטימיזציה לעמודי האתר

בשלב השלישי אנו מתחילים להכניס תוכן איכותי ורלוונטי לאתר על בסיס מילות המפתח והבנייה של ההיררכיה שהחלטנו עליה בשלב הראשוני של המחקר. בנוסף, אנו יוצרים אופטימיזציה מלאה לעמודים הללו, הכוללת: יצירת תגיות מטא + היררכית כותרות נכונה, יצירת תגיות ALT לתמונות ויצירת קישורים פנימיים בין העמודים באתר.

סמכותיות ואמינות

יצירת סמכותיות ואמינות בתוך האתר היא ללא ספק גורם שמאד משפיע על קידום אתרים בשנים האחרונות. גוגל רוצה לדעת שיש 'אבא ואמא' מאחורי האתר. ולכן נדאג לעמוד אודותינו ויצירת קשר. נדאג להוסיף תמונות של נותן השירות ועוד מידע נוסף שיגרום לגוגל לסמוך על האתר.

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

שלב הבא קידום מחוץ לאתר (קידום Outside)

לאחר השלב הראשוני נתחיל בתהליך של יצירת פרופיל קישורים חיצוניים המפנים לאתר שלכם. מה זה קישורים חיצוניים? קישורים חיצוניים אלו קישורים המפנים מאתרים אחרים לאתר שלכם – לעמוד הבית ולעמודים חשובים נוספים באתר שאותם נרצה לקדם.

למה קישורים אלו חשובים לקידום האתר בגוגל? נסביר זאת בפשטות: גוגל רואה קישורים אלו כ'המלצה' של האתר ממנו יוצא הקישור לאתר שאליו מוביל הקישור. כמו שאם שאתם מתייעצים הרבה פעמים עם אנשים אחרים לגבי בעל מקצוע או חברה שאתם רוצים להתחיל לעבוד איתה – כך גם גוגל 'מתייעץ' עם אתרים אחרים ברשת ולפי ה'המלצות' שלהם הוא בין היתר מחליט איזה אתר ידורג גבוהה יותר ואיזה אתר ידורג נמוך יותר.

תמונה של מומחה לקידום אתרים

קידום אתרים לפי אזורי שירות

קידום של אזורי שירות הוא קידום מאד נפוץ לבעלי מקצוע. אצל בעלי מקצוע ונותני שירות פיזי לרוב אנשים יחפשו את השירות שהם צריכים + האזור שירות שבו הם מעוניינים קבל את השירות. לדוגמא אם בן אדם גר בתל אביב ויש לו בעיה בצנרת לרוב הוא יחפש בגוגל את המונח: 'אינסטלטור בתל אביב' ולא את המונח 'אינסטלטור' בלבד. ולכן יצירה של עמודים עם אזורי שירות יכולה להיות אופציה מעולה לנותני שירות מהסוג הזה. עמודים אלו יהיו לרוב בעלי אחוזי המרה גבוהים מאד היות והם רלוונטיים וממוקדים למה שהבן אדם מחפש וצריך.

מה חשוב לבדוק לפני שאתם סוגרים מומחה קידום אתרים

  1.  מה הניסיון שלו בתחום.
  2. מומחה קידום אתרים עם תוכנית עבודה מסודרת וברורה.
  3. יצירת דו"חות קידום מסודרים בסוף כל חודש, הכוללים: את התקדמות האתר לפי מילות המפתח ובאופן כללי, כמות הכניסות החודשית לאתר ועודץ

אנו באתר סייט ווב דיגיטל מתמחים במתן שירות של קידום אתרים מקיף ביותר על ידי מומחה קידום אתרים. אז אם אתם רוצים גם להעיף את העסק שלכם למעלה אתם בדיוק במקום הנכון!

לסיכום המאמר

תהליך קידום אתרים הוא תהליך ארוך ומסובך שדורש הרבה זמן ומאמץ. לא מדובר רק בהקמת אתר אינטרנט, ישנם שלבים רבים המעורבים בתהליך קידום אתרים, והם תלויים באיזה סוג אתר יש לכם ומה מידת התחרות של מילת המפתח שאותה אנו רוצים לקדם. מומחה קידום אתרים יעזור לכם לדרג גבוהה את האתר במנועי החיפוש של גוגל.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
יוסי הללי
יוסי הללי מתמחה בקידום אתרים (seo). בעל ניסיון בקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר שיש.
תמונה של סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן