שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
התקשרו אלינו
052-4464862
בניית אתרים » פרסום באינסטגרם
אינסטגרם כיום היא מעצמת מדיה חברתית עם מאות מיליוני משתמשים חודשיים. דרך פרסום איכותי באינסטגרם, עסקים יכולים להפוך למותגים גדולים ומוכרים. אם אתם רוצים להוציא יותר מהעסק שלכם, אין ספק שאתם חייבים להיות שם! באינסטגרם ניתן לעשות מגוון מודעות ממומנות שיתאימו כמעט לכל עסק: מודעות קרוסלה, וידאו, מכירת מוצרים מקטלוג ועוד.
חברת SITE WEB מתמחה במתן שירותי פרסום באינסגרם למגוון רחב של לקוחות, אז מוכנים לקחת את העסק שלך קדימה?
אינסטגרם הוקמה בשנת 2010 בקליפורניה, ותוך חודשיים בלבד צברה כבר כ-מיליון משתמשים רשומים! למרות שאינסטגרם נראית כאילו מאז ומתמיד היא שייכת לפייסבוק, פייסבוק קנתה אותה רק כשנתיים לאחר הקמתה.
אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. ולכן כיום פרסום באינסטגרם זו אחת ההחלטות הכי טובות שאתם יכולים לקבל בשביל להביא יותר לידים ומכירות לעסק שלכם. פרסום מממומן באינסטגרם מספר יתרונות בולטים:
אינסטגרם היא ללא ספק הרשת החברתית של הצעירים. בקמפיין ממומן באינסטגרם ניתן להגיע לקהל צעיר, ועם קמפיין שיווקי נכון וטוב, ניתן להביא המרות בעלויות נמוכות ולקבל החזר השקעה מצויין על עלות הפרסום.
כמו פרסום בפייסבוק גם בפרסום באינסטגרם(שבתכל'ס הפרסום מתבצע מאותה מערכת), ניתן להתחיל לפרסם גם בעלויות נמוכות. ולכן לבעלי עסקים, בעיקר מתחילים שאין להם תקציבי פרסום גדולים זוהי דריסת רגל מצויינת להתחלה של פרסום וחשיפה של העסק.
בפרסום ממומן באינסטגרם ניתן לטרגט את הקהל בצורה מדוייקת לפי תחומי עניין, גילאים, שפות, מקומות מגורים ועוד. על ידי כך ניתן גם בתחילת הפרסום שעדיין לא בנינו קהלים, להגיע לקהל מדוייק ורלוונטי לעסק שלנו.
בשונה מפרסום בגוגל באינסטגרם הפרסום הוא ויזואלי. לכן, מודעה נכונה שמושכת את העין - יכולה ליצור באז ולהביא המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם.
לפרסום ממומן באינסטגרם יש המון יתרונות, שאת חלקם הדגשנו כאן. בגדול מדובר בפלטפורמת פרסום שהיא ללא ספק חובה לרוב העסקים שיש כיום. בעזרת פרסום נכון באינסטגרם, ניתן להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים לעסק שלכם ולהביא המרות עם החזרי השקעה גבוהים במיוחד.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שקיימת מאז 2010. היא מאפשרת לאנשים לשתף תמונות וסרטונים עם העוקבים שלהם.
פרסום ממומן באינסטגרם, הוא דרך להתחבר לקהל ולהניע מכירות. כל העניין של תוכן ממומן באינסטגרם ובכלל הוא למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנצייאלים שלכם, כדי שתוכלו לחשוף אותם לגבי המוצר או השירות שאתם מוכרים. המטרה היא ליצור מודעות במוחם שהם רוצים את מה שאתה מפרסם.
שימו 🤍 כי כדי ליצור תודעה זו ללקוחות שלכם, ברוב המקרים תצטרכו לחשוף אותם לפחות כמה פעמים למוצר או לשירות שלכם. לקוח ממוצע צריך לעבור תהליך מסויים עד שהוא מגיע לשלב ההמרה. ולכן, בשביל שלקוחות יבצעו המרה וירכוש מוצר באתר או יפנו אליכם הם יצטרכו בממצוע להיחשף אליכם 4-7 פעמים.
איך יוצרים תודעה שכזאת ללקוחות? ברגע שאתם מקימים קמפיין ממומן באינסטגרם, מומלץ לשלב אותו עם קמפיינים גם בפייסבוק ובגוגל, ובכך לגרום ללקוחות להיחשף למוצר או השירות שלכם מכמה מקומות שונים.
בתור בעלי עסק, חשוב מאוד שתפנימו שהמראה של דף האינסטגרם שלכם אומר הרבה מאוד על העסק שלכם. גם אם אתם לא מבלים כל דקה פנויה ברשתות החברתיות, והעמוד האישי שלכם הוא לא דבר הכי אטרקטיבי, כאשר מדובר על העסק שלכם הכללים משתנים. עבור הלקוחות שלכם הדף הוא הרושם הראשוני עליכם וחשוב שהוא יהיה חיובי.
לרמת העדכניות של הדף ישנה חשיבות רבה. המידע בדף צריך להיות רלוונטי ומדויק ככל שניתן. לקוח שמגלה מידע לא רלוונטי עלול לחוש זלזול מסוים ולעזוב אתכם. הקפידו כל העת על דף מעודכן עם מידע שיגרום ללקוחות להרגיש שאתם לוקחים אותם ברצינות.
תשתפו את הלקוחות שלכם עם כמה שיותר דברים שמתרחשים בעסק שלכם. שתפו אותם במבצעים המתוכננים, במוצרים חדשים שיכולים להגיע, ואפילו בשיפוץ חדש שעשיתם. שיתוף הלקוחות מעניק להם תחושה שהם חלק מהעסק ולא סתם לקוחות שבאים והולכים. כך תבטיחו שמירה על קהל לקוחות נאמן.
אינסטגרם היא רשת חברתית מובילה בעולם, ורשומים בה מאות מיליוני משתמשים. מטרתה העיקרית של הרשת היא פרסום של סרטונים, תמונות וטקסטים קצרים. השימוש ברשת הוא חינמי מה שמוסיף עוד יותר לאטרקטיביות שלה.
הרבה מאוד בעלי עסקים עושים שימוש בדף אינסטגרם כדי לפרסם את העסק שלהם. הדף של העסק מהווה דרך בלתי אמצעית שבעזרתה ניתן לתקשר בכל רגע עם הלקוחות, לפרסם את המוצרים החדשים ולהרחיב את קהל הלקוחות של העסק בצורה ניכרת.
כדי להתחיל לעשות פרסום ממומן באינסטגרם אתם חייבים שיהיה לכם דף פייסבוק. לכן, זהו השלב הראשוני, בהנחה שעדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק לעסק שלכם.
לאחר שפתחתם את הדף העסקי בפייסבוק, תצטרכו דרכו לפתוח חשבון של מנהל מודעות.
שימו💙: זה יכול להיות קצת תמוהה ולא ברור בהתחלה, אבל גם הפרסום באינסטגרם מתבצע דרך מנהל המודעות של פייסבוק.
פרסום באינסטגרם מתאים לרוב העסקים. הפרסום באינסטגרם הוא ברובו ויזואלי, ולכן הוא מושלם לאתרי חנות שרוצים להציג את המוצרים שלהם, לנותני שירות שיכולים למשוך את האנשים במודעה מיוחדת ועוד.
עסקים שפחות יתאים להם פרסום באינסטגרם, הם בעיקר בעלי עסקים שנותנים שירות ללקוחות במקרה של תקלות זמניות.
לדוגמא: אינסטלטורים, שיהיה קשה להגיע לקהל שבדיוק צריך באותה נקודת זמן שירות שכזה, היות וזה לא שירות קבוע שלקוח ספציפי צריך, אלא שירות שכולם באופן גורף צריכים אבל רק במקרה של תקלה.
לקוחות מהסוג הזה שנותנים פתרון במקרה של תקלה, פרסום בגוגל יהיה פרסום מושלם עבורם. למה? כי אם למישהו לצורך העניין קרתה עכשיו סתימה בבית, הוא יחפש בגוגל נותן שירות באזור מגוריו.
פרסום באינסטגרם מחיר של פרסום לבד או דרך חברה מקצועית? במידה ובחרתם לפרסם לבד, עלות הפרסום היא הסכום שאותו אתם רוצים להשקיע בפרסום של הקמפיין.
במידה ובחרתם לפרסם דרך חברת פרסום – עלות הפרסום מתחלקת ל-2:
מעוניינים בקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לפרסום באינסטגרם? דברו איתנו.
בקצרה: כן.
כמו שהסברנו קודם גם פרסום ממומן באינסטגרם מתבצע דרך מנהל המודעות של פייסבוק. ובעצם באופן אוטומטי מודעות של פייסבוק מפורסמות גם באינסטגרם (אלא אם תגדירו אחרת..).
ולכן, אנו בחברת סייט ווב דיגיטל לא מחייבים את הלקוח גם בניהול מודעות של אינסטגרם וגם בשל פייסבוק.
בגדול, השאלה היא כמה העסק חשוב לכם, וכמה זמן פנוי יש לכם.
כמו שניתן ללמוד לפרסם באינסטגרם לבד, לבנות אתר לבד ועוד אפשר גם ללמוד המון דברים אחרים לבד ולא להיעזר בנותני שירות.
למה לא תמיד עושים את זה? עלות מול תועלת, עלות הזמן של הלמידה שלכם במקום להשקיע ולפתח את העסק מול התועלת של מה שתפיקו מכך, לרוב פשוט לא ישתלם!
פרסום באינסטגרם באופן מקצועי ואמיתי, זה לא משהו שאפשר ללמוד על רגל אחת. לפרסם זה קל, להשיג תוצאות זה קשה.
ולכן, אם אתם מאמינים בעסק שלכם – חברת פרסום שמבינה בעולמות האלה תוכל להביא לכם הרבה תועלת ותוצאות הרבה יותר טובות ממה שתצליחו להשיג לבד.
יש שלוש סיבות עיקריות שבגללן כדאי ללכת על פרסום בסטורי באינסטגרם
1. זו דרך מצוינת להגדיל את העוקבים שלכם.
2. זוהי דרך מצוינת להגביר את המעורבות של הדף העסקי שלכם באמצעות הסטטורי באינסטגרם.
3. בנוסף זה דרך טובה מאוד לשווק את המוצר שלכם באמצעות סטורי ממומן באינסטגרם.
כיום סטורי ממומן באינסטגרם הפך לאחד הדרכים הטובות ביותר לשווק את המוצר שלכם.
איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם? דרך המערכת של פייסבוק אתם יוצרים קמפיין סטורי לאינסטגרם.