איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

זמן קריאה: 3 דקות

דף עסקי בפייסבוק הוא ללא ספק כלי בסיסי שחובה שיהיה בארגז הכלים של כל עסק. פתיחת חשבון פייסבוק עסקי זהו עניין די פשוט שלא צריך לקחת יותר מ-5 דקות. במאמר זה נסביר לכם בצורה פשוטה וברורה איך פותחים דף עסקי בפייסבוק. (שימו לב כי המדריך לכתיבת שורות אלה ויתכנו שינויים מינוריים במערכת).

פתיחת דף בפייסבוק

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

1. פתיחת חשבון פייסבוק עסקי שלב ראשון: בלשוניות למעלה יש לעבור ללשונית מצד לשונית הבית שמוצגת עם אייקון של דגל.

2. בלשונית מצד ימין מתחת ל'דפים' לוחצים על: 'צור דף חדש'.

3. כעת נותר לבחור את השם של הדף (שם החברה/ העסק) ואת הקטגוריה של העסק. את הקטגוריה בוחרים מתוך רשימת קטגוריות שמוגדרת מראש בפייסבוק ולא בכתיבה ידנית.

לכן אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים יותר מדי זמן את הקטגוריה של העסק שלכם ולא מוצאים, ניתן לעשות מחקר קטן ולראות איזו קטגוריה/ות בחרו המתחרים שלכם. שימו לב כי בכל מקרה תמיד ניתן לערוך את הקטגוריה בהמשך אם מצאתם קטגוריה שיותר משקפת את העסק שלכם (הולכים ללשונית מימין שנמצאת בעמוד: 'עריכת פרטי הדף').
בנוסף, ניתן להוסיף תיאור קצר על העסק: קצת עליכם ומה אתם עושים (לא חובה וניתן להוסיף את זה תמיד בהמשך).

4. פייסבוק מציעה לכם להוסיף תמונת פרופיל ותמונת נושא לדף, גם זה לא חובה וניתן לעשות את זה בהמשך.

כעת לוחצים על הכפתור 'צור דף' – והדף העסקי שלכם בפייסבוק נוצר ✌️

מחפשים להגדיל את ההכנסות מהעסק?

לייעוץ שיווקי חינם הכולל בדיקת אתר מלאה והכנת תוכנית שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם, השאירו פרטים בטופס 👇 ונחזור אליכם בהקדם!

מה עוד צריך לדעת על פתיחת דף בפייסבוק?

לאחר פתיחת חשבון פייסבוק עסקי מומלץ להגדיר לו שם משתמש שדרכו יוכלו לחפש אתכם. לוחצים על הכפתור מתחת לשם הדף: 'צור שם משתמש' ומגדירים את השם משתמש שתרצו. שימו לב: כי בשונה משם הדף, שם המשתמש חייב להיות ייחודי ואי אפשר להשתמש בשם משתמש שנמצא בשימוש של מישהו אחר. בנוסף, הוא חייב לכלול אותיות באנגלית בלבד ולעמוד בכללים של פייסבוק ליצירת שם משתמש.

לאחר הגדרת השם משתמש תוכלו ללכת ל- 'עריכת פרטי הדף' ולהוסיף את כל שאר הפרטים של העסק: מיקום, שעות פעילות, תיאור, אתר אינטרנט אם קיים ועוד.

פרטים לדף עסקי בפייסבוק

שימו ???? כי אם פתחתם דף עסקי חדש, אנשים לא יוכלו למצוא אותו בחיפוש לפי השם של הדף, אלא בהתחלה יהיה ניתן למצוא אותו רק לפי השם משתמש של הדף. אל תיבהלו אם זה קורה, ככה זה בכל הדפים החדשים שפותחים. רק לאחר תקופת 'אכשרה' מסויימת פייסבוק פותח את האפשרות לחיפוש גם לפי השם של הדף ולא רק לפי השם משתמש.

לסיכום פתיחת דף בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק הוא ללא ספק השלב הראשוני לכל מי שרוצה לעשות פרסום בפייסבוק או שיווק אורגני. במאמר זה עברנו על איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק ב-4 צעדים פשוטים מאד. בנוסף הבנו את החשיבות של שם משתמש לדפים חדשים שאנחנו פותחים. יש לכם שאלות על המאמר או בא לכם לפרגן לנו? מוזמנים לכתוב לנו בתגובות.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
תמונה של סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

2 Responses

  1. הי יקירי
    יש לי דף עיסקי בפייסבוק ללא מטרות רווח , כלומר אני מפרסמת מתכונים של עוגות ועושה שידורים חיים
    מנסה להוסיף זכוכית מגדלת לחיפוש מתכון והוספת שורה של לחיצה על + להוספת חברים למעלה
    אשמח באם תוכל להדריך אותי
    מוזמן לצלות בדף. ״סילביה פינוקים מהמטבח שלי״

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן