אני דסק (AnyDesk) מדריך

זמן קריאה: 3 דקות

אני דסק הוא כלי שולחן עבודה מרוחק המאפשר למשתמשים לגשת לשולחן העבודה שלהם מכל מקום ובכל מכשיר. מדריך זה יראה לכם כיצד להשתמש ב-AnyDesk כדי לעבוד מרחוק ולשתף את המסך שלכם עם אחרים. בנוסף גם נדריך אתכם לאורך שלבי ההתקנה וההגדרה של AnyDesk, כמו גם שיטות העבודה המומלצות לשימוש בו.

מה זה אני דסק ומה העלות שלו?

AnyDesk הוא יישום שולחן עבודה מרוחק המאפשר לכם לגשת למחשב אחר ולשלוט בו מרחוק. אני דסק תואם ל-Windows, Mac OS ולינוקס.

לאני דסק יש שתי גרסאות: גרסא חינמית וגרסת פרו. כאשר לגרסה החינמית יש מגבלה אחת: חוסר היכולת להשתמש בה ביותר ממחשב אחד בו זמנית (בעצם אפשרי איתה להשתלט רק על מחשב אחד). גרסת ה-Pro עולה $9.99 לחודש או 19.90 דולר לחודש תלוי בתוכנית שאתם בוחרים. בכל מקרה רוב התוכנות האלה מתאימים יותר למשרדים גדולים, לרוב האנשים התוכנית הבסיסית תהיה מעולה פלוס.

הנה סיכום החבילות של השירות אני דסק:

מה מקבלים? מחיר חודשי
גרסא חינמית  – השתלטות על מחשב אחד חינם
גרסא בסיסית  – השתלטות על מחשב אחד

– שימוש עסקי ומקצועי

– גישה למרכז העזרה

9$
גרסא מקצועית  – השתלטות על 3 מכשירים בו זמנית

– אפשרות להקלטת מסך

– אבטחה מתקדמת

– שירות לקוחות ותמיכה

19$

לסיכום, אם אתם צריכים את התוכנה AnyDesk לשימוש פרטי הגרסא החינמית ללא ספק יכולה להספיק עבורכם. אם אתם עסקים וצריכים את התוכנה לשימוש מתקדם יותר, החבילות המוצעות הן ללא ספק יכולות להיות פתרון טוב.

אני דסק (AnyDesk) השתלטות מרחוק על מחשב
אני דסק (AnyDesk) השתלטות מרחוק על מחשב

עוד תחומים:

בניית אתרים לעסקים>>

פרסום מומן בגוגל

איך להתקין את AnyDesk?

שלב ראשון עליכם ללכת לקישור הזה ולבחור את סוג המחשב. תוכנת אני דסק תומכת במערכות ההפעלה הבאות: לינוקס, ווינדוס, מאק, אנדרואיד, IOS ועוד. כעת, אתם מורידים את התוכנה למחשב ההתקנה פשוטה ביותר, אחרי שהקובץ יורד אתם פותחים אותו ומתקינים את התוכנה.

איך משתלטים על מחשב באמצעות AnyDesk?

שימו ???? כי כדי להשתלט על מחשב של מישהו אחר צריך שיהיה לשניכם את התוכנה.

אחרי שהתקנתם את התוכנה באמצעות המסך הזה תוכלו להשתלט על מחשבים אחרים או להפך בקלות.

AnyDesk

אם אתם רוצים להשתלט על המחשב: כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש את הקוד המופיע בחלק העליון: 479 587 כמו שמופיע בתמונה ולהזין אותו בחלק remote desk.

שלב הבא אחרי שהזנתם את הקוד אתם צריכים ללחוץ על connect ולחכות לאישור של מי ששלחתם לו את הבקשה. בנוסף, כיום תוכנת אני דסק תומכת גם באפליקציות אנדרואיד ו-IOS ותוכלו להשתלט בקלות גם על מסכים של מכשירי טלפון. הבעיה שלפי מה שאני ניסיתי בלתי אפשרי כרגע לעבוד בפלאפון אבל אולי בהמשך 😉 בכל זאת מדובר שם בחברה רציניים מאוד.

לסיכום המאמר אנידסק:

תוכנת אני דסק עובדת עם כל מערכות ההפעלה הגדולות, כולל Windows, MacOS, Linux ואנדרואיד. זה אומר שאתם יכולים להשתמש בה ללא קשר לסוג המחשב שבו אתם משתמשים. עוד דבר שכדי לדעת ש-AnyDesk אינו דורש תהליך התקנה או הגדרה ארוך. אתם פשוט מורידים את התוכנה ומתחברים עם הקוד שקיבלתם כדי להתחיל להשתמש. תכונה נהדרת נוספת של AnyDesk היא היכולת שלו להפעיל מספר שולחנות עבודה בו זמנית במכשיר אחד (זה אומר שאתם יכולים להשתלט על כמה מחשבים – בגרסת הפרו בלבד).

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
יוסי הללי
יוסי הללי מתמחה בקידום אתרים (seo). בעל ניסיון בקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר שיש.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן