עיצוב פוסט לפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

לפוסטים בפייסבוק יש הרבה אלמנטים: תמונה, טקסט, וידאו. המטרה העיקרית שלכם היא לגרום למשתמש ליצור אינטראקציה עם הפוסט ובסופו של דבר לגרום לגולש לעשות לו לייק או להגיב עליו. במאמר הקרב נספק לכם את כל הכלים לצורך עיצוב פוסט לפייסבוק בקלות.

קצת מידע על פייסבוק:

פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר. כיום לפייסבוק יש בערך 2 מיליארד משתמשים פעילים בכל יום. פייסבוק הוא מקום מצוין לפרסם את העסק שלכם בגלל הכמות של המשתמשים הפעילים שם בכל יום וגם בגלל העלות הזולה של הפרסום בפייסבוק.

עיצוב פוסט לפייסבוק דרך קנבה

קנבה היא תוכנת עיצוב גרפי המספקת ממשק פשוט ואינטואיטיבי. זהו שירות מקוון שניתן לגשת אליו בכל מכשיר, מה שהופך אותו לנוח מאוד לשימוש.

זהו כלי עיצוב מקוון שעוזר למיליוני אנשים ליצור עיצובים משלהם עבור פוסטים במדיה חברתית, גרפיקה בבלוג, חומרי הדפסה, מצגות ועוד לא צריך להיות מעצב בשביל לעצב פוסטים בקנבה נסו את זה בטוח לא תתחרטו. לחצו כאן למעבר לקנבה>>.

להרשמה לקנבה לחצו כאן>>

עיצוב לוגו דרך קנבה:

דרך קנבה תוכלו ליצור עיצוב פוסטים לפייסבוק וכמובן עיצוב לוגו מקצועי. עיצוב לוגו הוא חלק חשוב מאוד בשיווק. עיצוב לוגו דרך קנבה איך עושים את זה? אז האמת ממש בקלות, ישנן תבניות רבות הזמינות בקנבה פרו שבהן אתם יכולים להשתמש כדי ליצור עיצובים משלכם.

עם השימוש בתבניות אלו, אינכם צריכים שום ניסיון או ידע קודם בעיצוב גרפי על מנת ליצור לוגו משלכם. אתם רק צריכים לבחור את התבנית שאתם הכי אוהבים ואז להתאים אותה על ידי הוספת צבעים שונים, גופנים ותכונות אחרות לפי טעמכם שימו לב: עיצוב לוגו דרך קנבה דורש מנוי. אבל אל דאגה אם אתם נרשמים דרך הקישור שלנו אתם מקבלים 30 ימים חינם (*בשביל להרשם לתוכנית ניסיון תצטרכו להוסיף אשראי/פייפאל) –  לחצו כאן לתקופת ניסיון של 30 ימים בקנבה פרו>>

עוד כתבות קשורות על עיצוב פוסט לפייסבוק

פרסום ממומן באינסטגרם | קידום אתרים אורגני בגוגל | בניית אתרים לעסקים

כמה טיפים לצורך עיצוב פוסט לפייסבוק

– השתמשו בתמונה או בסרטון כתמונה המובילה בפוסט שלכם – חשוב לכלול CTA (קריאה לפעולה) בפוסט שלכם, למשל תוכלו לבקש מאנשים ללחוץ על קישור או לשתף אותו עם חבריהם.

– שמרו על הטקסט של הפוסט שלכם קצר ותמציתי, גולשים לא אוהבים פוסטים ארוכים מדי.

לסיכום המאמר עיצוב פוסט לפייסבוק

עיצוב פוסט בפייסבוק זו משימה לא פשוטה. אתם צריכים לחשוב על התוכן והוויזואליה. הפוסט שלכם צריך להיות קליט ויחד עם זאת, אתם צריכים לוודא שהוא לא ארוך מדי או קצר מדי.

Canva תוכנן למטרות אלו בדיוק. תוכנה זאת מקלה על עיצוב פוסט לפייסבוק על ידי מתן כל התכונות הדרושות במקום אחד. אתם יכולים לבחור בקלות מתוך מגוון תבניות וליצור עיצוב משלכם באמצעות ממשק המעולה שהם בנו.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!
רועי הללי
רועי הללי מתמחה בבניית אתרי וורדפרס ופרסום בגוגל וברשתות. בעל ניסיון בבניית אתרים למגוון לקוחות וניהול של קמפיינים מורכבים בתקציבים גבוהים במיוחד.
סייט ווב דיגיטל
סייט ווב דיגיטל

אנו בחברת סייט ווב מתמחים במתן שירותי דיגיטל במעטפת מלאה לעסקים. השירותים שלנו כוללים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ופרסום ברשתות.

צריכים ייעוץ שיווקי לעסק? דברו איתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים חשובים שעברנו עליהם במאמר

מאמרים באותו נושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן